• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79190
+
-

ایرانشهر؛ بورس ماشین‌اداری

   اگر قصد تاسیس دفتر یا محل کار برای امور اداری را دارید احتمالا نیازمند خرید تجهیزات لازم، به‌خصوص انواع ماشین‌های اداری هم هستید، پس الزاما باید به راسته بازار این ملزومات واقع در خیابان ایرانشهر سری بزنید.
  در بازار ماشین‌های اداری ایرانشهر، انواع پرینتر، شارژر، کارتریج، چاپگر، اسکنر، جوهر، کاغذ خردکن و ماشین‌حساب در مدل‌های مختلف با تنوع قیمت و کیفیت پیدا می‌شود.
   مغازه‌های فروش پرینتر و کارتریج از زیر پل کریمخان را می‌توانید در شمال خیابان ایرانشهر ببینید اما این تازه اول راه است زیرا این مغازه‌ها تا میدان فردوسی امتداد دارند. دفاتر فروش مستقر در این راسته، معمولا در نزدیکی مغازه‌ها قرار گرفته‌اند و این موضوع امکان خرید راحت‌تر را برای مشتریان فراهم می‌سازد.
   بهتر است قبل از مراجعه به این راسته، برای خرید ماشین‌های اداری، از طریق فضای مجازی در مورد قیمت، کیفیت و نوع و مدل کالای مورد نیاز خود تحقیق کنید و پس از انتخاب نهایی، در این بازار تنها به سراغ محصول مورد نظر، متناسب با بودجه و کارکرد مورد نیاز خود، بروید. با این کار علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، به‌دلیل تنوع کالا برای انتخاب و خرید این ماشین‌ها سردرگم نمی‌شوید.
   در این بازار دریافت فاکتور معتبر با مهر و امضای فروشنده و درج همه مشخصات از مدل و قیمت گرفته تا ضمانت و گارانتی محصول خریداری‌شده اصلی، ضروری است تا درصورت نارضایتی از قیمت یا کیفیت و ضمانت آن، بتوانید با ارائه فاکتور به اتحادیه صنفی ذی‌ربط، سریع‌تر به حقوق قانونی خود دست پیدا کنید.
  از آنجا که این بازار در محدوده طرح‌ترافیک قرار دارد و با توجه به مشکل تامین جای پارک خودرو در این محدوده، بهترین راه دسترسی به این راسته بازار، استفاده از انواع وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند تاکسی، اتوبوس و متروی میدان ولیعصر یا میدان هفت‌تیر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید