• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79081
+
-

تابستان شلوغ‌ هتل‌های کرمانشاه ‌

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: هتل‌های کرمانشاه در تابستان امسال نسبت به سال گذشته فصل شلوغی را پشت سر گذاشتند. به گزارش ایسنا «سیروس گل‌عنبر» از افزایش آمار اسکان مسافران و گردشگران در هتل‌های کرمانشاه طی تابستان امسال خبر داد و گفت: هرساله در این فصل حدود 30 تا 40 درصد ظرفیت تخت هتل‌های کرمانشاه پُر می‌شد، اما این رقم در تابستان امسال به بیش از 60 درصد رسید.

 وی این اتفاق را نشانه رشد گردشگری در کرمانشاه دانست و گفت: معرفی بیشتر جاذبه‌های استان، برگزاری رویدادهای گردشگری، توسعه توریسم‌درمانی و... مهم‌ترین عواملی هستند که افزایش تعداد اسکان در هتل‌های کرمانشاه را به دنبال داشته است.  نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه تصریح کرد: افزایش آمار اسکان در هتل‌های کرمانشاه در حالی است که بسیاری از مسافرین هم به علت شرایط مساعد جوی با برپایی چادر، شب‌ها را در پارک‌ها می‌گذراندند. 


وی با تاکید بر این‌که در آینده شرایط بهتری پیش روی هتل‌های کرمانشاه خواهد بود، عنوان کرد: باید معرفی و ارتقای خدمات هتل‌های کرمانشاه را در دستور کار قرار دهیم که بر این مبنا قرار است طی هفته‌های آینده یک نمایشگاه در این زمینه برپا کنیم. گل‌عنبر اضافه کرد: نمایشگاه گردشگری، هتلداران، تالارها و رستوران‌ها از 9 تا 12 مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود که فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های اقامت و پذیرایی در استان است.وی یادآور شد: در این نمایشگاه در نظر داریم جشنواره «دنده کباب» را نیز برگزار کنیم و در این رابطه از رستوران‌های مطرح کرمانشاه خواسته‌ایم که در این جشنواره شرکت کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید