• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79026
+
-

اجرای موفق طرح«قبض سبز» در فارس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: تاکنون اطلاعات بیش از 900 هزار مشترک برق این شرکت در طرح ملی قبض سبز و حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شده و این افراد قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت می‌کنند. 

به گزارش ایسنا، «احمدرضا خسروی» بیان کرد: از ابتدای شهریورماه توزیع قبض کاغذی برق برای مشترکین توزیع نیروی برق استان به اتمام رسید.

او افزود: تمام مشترکین این شرکت در سراسر فارس از طریق ارسال شناسه قبض سیزده‌رقمی برق به شماره پیامک استانی 300074121 یا شماره پیامک کشوری 20001521 می‌توانند شماره خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس همچنین ادامه داد: مشترکین برق استان می‌توانند برای دریافت اطلاعات قبض برق و پرداخت آن نیز از طریق اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران، نرم‌افزارهای آپ و سکه استفاده کنند و یا با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان در قسمت پرداخت قبوض، در این خصوص اقدام کنند. 

خسروی با بیان این‌که طرح ملی قبض سبز و فرایند حذف قبوض کاغذی به شکل کشوری در حال انجام است و تاثیر بسزایی در حفظ محیط ‌زیست دارد یادآور شد: بر‌اساس تصمیم وزارت نیرو و شرکت توانیر، قبوض کاغذی از مهرماه امسال به صورت سراسری دیگر توزیع نخواهد شد و هزینه بهای برق مصرفی از طریق پیامک یا سایر راه‌های ارتباطی الکترونیک به مشترکین اعلام می‌شود و هزینه صرفه‌جویی‌شده از اجرای این طرح برای خرید لوازم‌التحریر‌و ارسال به خانواده‌های بی‌بضاعت سراسر کشور صرف خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید