• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78848
+
-

توزیع تجهیزات ورزشی در مدارس کردستان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حدود 26 هزار قلم تجهیزات ورزشی و هزار و 800 پک بهداشتی در مدارس استان توزیع می‌شود. به گزارش ایسنا «افشین خوشگوار» اظهار کرد: به منظور با نشاط کردن و شاداب‌سازی مدارس و اجرای طرح‌های اصلی حوزه تربیت‌بدنی از جمله حیاط پویا، 26 هزار قلم تجهیزات ورزشی با مبلغی بالغ بر 700 میلیون تومان از محل اعتبارات وزارتی و استانی خریداری و طی هفته آینده به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان ارسال می‌شود و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در هزار و 400 مدرسه استان توزیع می‌شود.

وی در ادامه به جزئیات این اقلام ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: این تجهیزات شامل توپ فوتسال، توپ والیبال، طناب، حلقه هولاهوپ، راکت بدمینتون، راکت تنیس روی میز، دارت، شطرنج، میز تنیس روی میز، فوتبال‌دستی، دیرک دروازه و میله والیبال است. معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان همچنین از اختصاص 80 میلیون تومان به منظور اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه تربیت‌بدنی و ابلاغ به شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان خبر داد و گفت: این اعتبار در قالب طرح حیاط پویا و همچنین خط‌کشی زمین‌های ورزشی و ایجاد نشاط در مدارس هزینه می‌شود.

وی با بیان این‌که در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، در حوزه سلامت و بهداشت نیز فعالیت‌های انجام شده است؛ از خرید هزار و 800 پک بهداشتی با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان نیز خبر داد و گفت: هفته آینده این بسته‌های بهداشتی به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ارسال و در مدارس توزیع خواهد شد. این مسئول کرد: این پک بهداشتی نیز شامل سرم شست‌وشو، چسب ضدحساسیت، پنبه، باند زخم، گاز استریل، دستکش یک‌بارمصرف، چسب زخم، جعبه کمک‌های اولیه، پماد سوختگی و... است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید