• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78820
+
-

بازارهای میوه و تره‌بار باید در دسترس همه شهروندان باشد


در بازدید 4 ساعته رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از میدان مرکزی میوه و تره‌بار، راهکارهای توسعه کیفی و کمی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار و سازوکارهای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر این مراکز خدماتی به شهروندان، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. به گزارش همشهری، زهرا صدراعظم نوری در جریان این بازدید در جلسه‌ای نیز با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این سازمان شرکت کرد. او بازدید از سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق شهرداری تهران را از برنامه‌های سالانه این کمیسیون اعلام کرد و ضمن ابراز خوشحالی از حضور در سازمان مدیریت میادین گفت: «از تلاش‌ها و زحمت‌های بی‌وقفه مدیران و کارکنان به‌ویژه مدیرعامل این سازمان تشکر می‌کنم. مدیران و کارکنان سازمان مدیریت میادین در مقاطعی، فشار کاری بیشتر و زحمت زیادتری را متحمل می‌شوند که تلاش مضاعفی را می‌طلبد تا بتوانند رضایتمندی شهروندان را جلب کنند. ازجمله این مقاطع می‌توان به عرضه دام از طریق مراکز عرضه بهداشتی در عید قربان و تاسوعا و عاشورا اشاره کرد که با توجه به دریافت گوشت سالم با قیمت کمتر، مورد استقبال مردم است.»

او ادامه داد: «امسال عرضه دام در 24 جایگاه بهداشتی از سوی سازمان مدیریت میادین، کار خوب و با نظم و انضباطی بود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و بازخورد خوبی داشت که جا دارد از دست‌اندرکاران این طرح به‌خصوص معاون خدمات شهری شهرداری تهران تشکر کنم. خدمات میادین و بازارهای میوه و تره‌بار یک نوع خدمت روزانه مورد نیاز مردم است که علاوه بر میوه و تره‌بار، محصولات دیگر را به‌عنوان نیازهای جاری و مستمر مردم تأمین می‌کند؛ بنابراین چگونگی ارائه محصولات، قیمت‌گذاری محصول و نحوه برخورد با مشتریان می‌تواند در رضایت شهروندان اثر بگذارد.» صدراعظم نوری عنوان کرد: «هنگام بروز معضلاتی در عرضه گوشت، مرغ، شکر و سایر محصولات، سازمان مدیریت میادین با 246 میدان و بازار میوه و تره‌بار، وسط میدان آمده است و با حضور بسیار اثرگذار، توانسته در کاهش مسائل و مشکلات و مدیریت امور به دولت کمک کند و البته دولت نیز از خدمات شهرداری تهران در این ارتباط ممنون بوده است.» عضو شورای شهر تهران یادآور شد: «رویه مکان‌یابی بازارهای میوه و تره‌بار باید به‌گونه‌ای باشد که دسترسی به آنها برای عموم شهروندان مناسب باشد و بازارهای جدید به‌راحتی در دسترس اهالی محل باشند و این مهم در توسعه بازارهای محله‌ای باید دنبال شود و شورای شهر هم در بودجه سالانه شهرداری تهران، گسترش بازارهای میوه و تره‌بار را مدنظر قرار می‌دهد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید