• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78724
+
-

دستگیری 2 کلاهبردار میلیاردی در مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری 2 کلاهبردار میلیاردی در مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار «حیدر عباس‌زاده» در این خصوص گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این‌که 2 نفر با استفاده از مدارک هویتی فردی دیگر و گرفتن دسته‌چک، در نقاط مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: صاحب، چک پس از احضار، از دسته‌چک اظهار بی‌اطلاعی کرد. پس از آن کارآگاهان پلیس آگاهی مسجدسلیمان، با تلاش‌های شبانه‌روزی و تحقیقات تخصصی، 2 کلاهبردار را که با جعل مهر 2 اداره خصوصی و دولتی و مدارک هویتی فردی دیگر دسته‌چکی تهیه کرده بودند و با خرید لوازم ساختمانی به عنوان پیمانکار کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

عباس‌زاده بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری 27 میلیارد و 300 میلیون ریال از 6 نفر با عنوان پیمانکار در مسجدسلیمان و همچنین استان‌های کرمان، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و همدان اعتراف کردند. فرمانده انتظامی خوزستان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و پس از تفهیم اتهام با دستور مرجع قضایی روانه زندان شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید