• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78638
+
-

استاندار: مقصر توسعه‌نیافتگی اهواز خودمان هستیم

شریعتی: مقصر این‌که اهواز در توسعه خدمات شهری رشد نیافته است، تهرانی‌ها یا تبریزی‌ها نیستند

استاندار: مقصر توسعه‌نیافتگی اهواز خودمان هستیم

استاندار خوزستان با بیان این‌که کلان‌شهر اهواز در خدمت‌رسانی و اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به کلان‌شهرهای همسطح خود عقب مانده است، گفت: مقصر این‌که اهواز در توسعه خدمات شهری رشد نیافته است، تهرانی‌ها یا تبریزی‌ها نیستند، بلکه مقصر خود ما اهوازی‌ها و خوزستانی‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، «غلامرضا شریعتی» در آیین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح 18 متری کیان‌آباد - مهرشهر اهواز اظهار کرد: ما طرز کار جمعی را یاد نگرفته‌ایم و دعوا و اختلاف داریم. شهرهای دیگر در کنار هم ماندند و همدیگر را تحمل کردند و کار انجام شد. بنابراین اگر رویه کار جمعی را پیدا کنیم و تحمل و ظرفیت اختلاف را داشته باشیم و در عین اختلاف کار کنیم، قطعا موفق خواهیم شد و می‌توانیم عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: اما اگر در همان فضای قبلی بمانیم، همچنان از لحاظ شاخصه‌های توسعه شهری عقب خواهیم ماند. این مقام مسئول درباره پروژه تقاطع غیرهمسطح کیان‌آباد - مهرشهر اهواز گفت: این پروژه از جمله اقدامات شهرداری برای تسهیل و توزیع بار ترافیکی است و موجب می‌شود ارزش افزوده برای سایر مناطق افزایش یابد و نیز بار ترافیکی تنها بر یک نقطه خاص متمرکز نشود.

شریعتی تاکید کرد: هماهنگی بین شورا و شهردار اهواز قابل تقدیر است و باید از آنها حمایت شود تا در کنار هم به بهبود، توسعه و پیشرفت و آبادانی شهر کمک کنیم. استاندار افزود: اگر صدای همراهی و هماهنگی بلند شود، همه با هم در جهت پیشرفت امور همگام می‌شوند. اما اگر صدای کشمکش بلند شود، همه کارها متوقف و سیستم زمین‌گیر می‌شود. بنابراین هرچه هماهنگی و همدلی برای کار بیشتر شود، قطعا منشأ خدمات بیشتری خواهیم بود. شریعتی افزود: اگر اختلاف و کشمکش رخ دهد، نتیجه‌ای نخواهد داشت، به جز این‌که بعد از اتمام این دوره تاسف بخوریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید