• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 23 شهریور 1398
کد مطلب : 78215
+
-

افتتاح کارخانه سیمان بیارجمند تا سال آینده

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از کارخانه سیمان بیارجمند به عنوان یک طرح بزرگ نام برد و گفت: این پروژه صنعتی مهم تا سال آینده آغاز به کار می‌کند. 

به گزارش ایسنا، «سیدحسن حسینی شاهرودی» افزود: تأمین منابع مالی کارخانه سیمان بیارجمند پیگیری و این پروژه تمدید قرارداد شد و ان‌شاءالله تا یک ‌سال آینده مشکلات این کارخانه رفع خواهد شد. وی از تلاش برای بهسازی راه‌های ارتباطی در بخش بیارجمند خبر داد و گفت: در همین زمینه بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی مسیر بیارجمند به کاشمر اختصاص یافته است. 

حسینی شاهرودی اظهار کرد: علاوه بر این، به‌منظور بهسازی محور دستجرد به بیارجمند بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.‌ وی از تلاش برای تحقق توسعه در این منطقه خبر داد و افزود: باید تلاش کنیم تا با اجرای طرح‌های مناسب و ایجاد زیرساخت‌های لازم، زمینه مهاجرت معکوس اهالی بیارجمند را به این منطقه فراهم کنیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی به گازرسانی به مناطق روستایی این بخش اشاره کرد و گفت: یکی از برکات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی، نعمت گاز است که بحمدالله در حال حاضر از بیارجمند تا روستای هدف گردشگری قلعه بالا گازرسانی شده و امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم کل این بخش را از نعمت گاز برخوردار کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :