• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 23 شهریور 1398
کد مطلب : 78206
+
-

مرگ 3 نفر براثر آتش‌سوزی خودرو در قم

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: برخورد خودروی سمند با گاردریل و تیر چراغ‌برق در آزادراه قم-تهران و سپس آتش‌سوزی خودرو موجب مرگ 3 نفر از سرنشینان این خودرو شد.

به گزارش ایرنا، «مهدی فراهانی» افزود: در این حادثه که در کیلومتر ۱۷ آزادراه قم-تهران رخ داد، مادر و ۲ کودک(دختر یک و ۲ ساله) به علت شدت آسیب‌های وارده و سوختگی در محل حادثه جان باختند.

وی اضافه کرد: ۲ نفر دیگر نیز پس از دریافت اقدام‌های درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

فراهانی با اشاره به این حادثه گفت: برخورد ۲ خودرو سنگین در محور قدیم قم-تهران منجر به فوت آنی یک مرد و مجروح شدن یک نفر دیگر شد که مجروح توسط اورژانس هوایی به بیمارستان انتقال یافت.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: در حادثه دیگری که در محور قم-نیزار رخ داد، واژگونی خودرو سواری 4 مجروح برجا گذاشت که ۲ نفر از مصدومان به دلیل وخامت وضعیت، با بالگرد اورژانس ۱۱۵ و ۲ نفر دیگر با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

۲۳ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در قم فعال است و ۴۶ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد در این پایگاه‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید