• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 23 شهریور 1398
کد مطلب : 78137
+
-

دستگیری ۴۴ سارق حرفه ای در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۴۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۸۵ فقره انواع سرقت در این شهرستان در روزهای آخر هفته گذشته خبر داد. سرهنگ «محسن دالوند» در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان اهواز اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۴۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، 3 خرده‌فروش مواد مخدر و 2 عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند. سرهنگ دالوند بیان کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۷۰ گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کردند.

وی گفت: متهمان دستگیرشده در تحقیقات پلیس به ۸۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند. فرمانده انتظامی اهواز با بیان این‌که در این راستا ۱۸ موتورسیکلت و ۳۲ خودرو توقیف و ۱۲ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، تاکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نمی‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید