• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 23 شهریور 1398
کد مطلب : 78008
+
-

173 طرح ایلام در انتظار سرمایه‌گذار

معاون استاندار ایلام: پروانه طرح‌هایی مانند تله‌کابین، بازیافت زباله و هتل بدون نام صادر شده و آماده ورود سرمایه‌گذار است

173 طرح ایلام در انتظار سرمایه‌گذار

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: 173 مجوز و پروانه بی‌نام آماده پای کار آمدن سرمایه‌گذاران است. به گزارش ایسنا، «حیدر نعمتی» در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران اظهار کرد: از سال گذشته که صدور مجوزهای بی‌نام در استان آغاز شده، تاکنون 173 طرح آماده شده است و منتظر پای کار آمدن سرمایه‌گذار برای واگذاری هستیم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مهم و کم‌نظیر استان ادامه داد: ایلام از مناطق بسیار خوب و مستعد برای سرمایه‌گذاری در کشور به شمار می‌رود. معاون استاندار ایلام بیان کرد: خوشبختانه مرز بین‌المللی مهران به واسطه برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت با عراق در 3 ماه ابتدای سال جاری با افزایش 33 درصدی ارزش صادرات مواجه بوده و این نشان‌دهنده وجود این ظرفیت برای رونق تولید و احداث طرح‌های صنعتی صادرات‌گرا در استان است. نعمتی گفت: اکنون طرح‌های زیادی نظیر تله‌کابین که مکان آن جانمایی شده، بازیافت زباله، هتل، مجتمع تجاری، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و... برای سرمایه‌گذاری آماده هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید