• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76960
+
-

با مردم

با مردم









مدیران فرابورس خلف وعده کردند
در حالی‌که قرار بود تغییر دامنه نوسان در بازار پایه بورس به مرور اجرایی شود، اما برخی مدیران تصمیم به اجرای یک شبه و ناگهانی آن گرفتند که نتیجه آن نگرانی بیش از اندازه سرمایه‌گذاران خرد و مردم عادی است.
قهرمانی از تهران

کارشناس دادگستری حتی به حرف من گوش نکرد
برای ارائه پرونده‌ای به دادگستری مقابل پارک شهر رفته بودم که موضوع پرونده ماده 477 بود اما با وجود اینکه هم دادگستری خلوت بود و هم سر کارشناس مربوطه خلوت، ایشان نه‌تنها به حرف من توجهی نکرد، بلکه با بی‌احترامی فریاد زد که بیرون بروید این ماده به اینجا ربطی ندارد!
مینایی از تهران

به داد دفترخانه‌های اسناد برسید
بیش از 4سال است حق‌التحریر سردفتران افزایش نیافته است و دفاتر برای حفظ موقعیت خود دچار مشکل شده‌اند.
کهندل از اصفهان

مجازات موبایل‌قاپی را تشدید کنند
جان مردم در روز روشن در خطر است. دفاع هم کنیم می‌شویم مجرم. آیا رواست که هم مالمان برود و هم جانمان به خطر بیفتد. مسئولان چه می‌کنند؟ بهتر نیست مجازات موبایل‌قاپی تشدید شود؟
مهدوی از تهران

خیابان هوانیروز کرمانشاه آسفالت ندارد
خیابان هوانیروز شهر کرمانشاه به‌عنوان پل ارتباطی بین خیابان فرهنگیان فاز 2، استانداری و ترمینال و فاز 2با تردد روزانه بیش از 2هزار خودرو، هنوز آسفالت ندارد.
یوسفی از کرمانشاه

توسعه شتابان تجاری‌سازی‌ در یوسف‌آباد نگران‌کننده است
تجاری‌سازی‌ ملک‌های قدیمی و فروخته شده در یوسف‌آباد و خیابان باریک اسدآبادی غوغا می‌کند. هم‌اکنون برج‌های بالای 10طبقه در این خیابان در حال ساختند درحالی‌که این محله اصلا ظرفیت این حجم ساختمان‌سازی،‌ آن هم از نوع تجاری را ندارد.
توکلی از یوسف‌آباد

پاسکاری برای پرداخت وام به بازنشستگان
وقتی بازنشسته‌ای تقاضای وام می‌کند واقعا از روی استیصال و ناچاری است اما ظاهرا این موضوع به نظر مسئولان نمی‌آید و برای پرداخت رقم ناچیز وام به این قشر، آنقدر پاسکاری می‌کنند که بازنشسته خسته و رنجور از خیر وام بگذرد.
مدنی‌نژاد بازنشسته از تهران

روستای قراگل عابر بانک ندارد
در حالی‌که برای اغلب امور و خرید و فروش به عابر بانک نیاز است و به‌اصطلاح همه کشور دیجیتال و مکانیزه شده، ‌روستای قراگل با جمعیت قابل توجه یک دستگاه عابر بانک ندارد و مردم برای دریافت پول یا امور بانکی باید به مرکز شهرستان کبودرآهنگ در همدان بروند.
عنایت‌الله اسدی از قراگل کبودرآهنگ

آبیاری به روش غرقابی در خیابان جمهوری
در خیابان جمهوری نرسیده به تقاطع کارگر جنوبی چند روزی شیلنگ‌های آب زیر درختان قرار داده شده بود که علاوه بر آبیاری درختان به روش غرقابی کل خیابان و سنگفرش‌ها و آسفالتش را آبیاری کردند. آیا رواست در شرایطی که در برخی نقاط شهر درختان بر اثر کمبود آب خشکیده‌اند، اینگونه آب شهر هدر برود.
اکبری از خیابان باستان

مگر درآمد 3 برابر شده که مالیات 3 برابر شود؟
در شهرقدس مغازه‌ای 15متری دارم که میوه‌فروشی است. مالیات این مغازه در سال 95 رقم 830هزار تومان بوده و اکنون که مالیات سال 96به دستم رسیده است یکباره رقم آن به 2میلیون و 400هزار تومان افزایش یافته است. مگر در فاصله سال‌های 94 تا 95درآمد ما 3 برابر شده که مالیات ما 3 برابر شود. بروند از گردن کلفت‌های اختلاسگر مالیات بگیرند.
رضوانی از شهرقدس

چرا سهامداران برای سازمان بورس مهم نیستند
وضعیتی که سازمان بورس برای سهامداران ایجاد کرده باعث تنش بسیار در بازار شده است و امیدها و آرزوهای مردم ناامید از بازار طلا و دلار و بیکار را بر باد می‌دهد. چرا یک سازمان نباید به سهامداران خرد خود توجه کند.
ترک از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید