• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76952
+
-

پایان 5سال فرار قاتل طلافروش

پایان 5سال فرار قاتل طلافروش


مرد جنایتکار که در جریان سرقت از یک طلافروشی در شهر میمند استان فارس، مرد طلافروش را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود پس از 5سال فرار دستگیر شد.
به‌گزارش همشهری، این سرقت مرگبار اسفندماه سال 93رخ داد. روز حادثه 3سارق مسلح که لباس مشکی به تن داشتند و سر و صورتشان را پوشانده بودند با استفاده از سلاح کمری و کلاشنیکف از یک طلافروشی در شهر میمند استان فارس سرقت کردند. همزمان با ورود آنها به طلافروشی، صاحب مغازه به بیرون از طلافروشی دوید تا با داد و فریاد از مردم کمک بخواهد که یکی از سارقان او را به گلوله بست و به قتل رساند. دزدان همچنین با دیدن برادر مقتول که خودش را به آنجا رسانده بود، او را نیز هدف گلوله قرار داده و مجروح کردند. آنها سپس مقداری طلا از داخل مغازه سرقت کرده و سوار بر یک خودروی زانتیا، پا به فرار گذاشتند. به‌دنبال این سرقت مرگبار، تحقیقات پلیس برای دستگیری دزدان شروع شد تا اینکه با گذشت حدود 5سال از حادثه، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس از دستگیری سارق مسلح که مرد طلافروش را به قتل رسانده بود خبر داد. سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی و قتل مالک آن در سال 93در بخش میمند شهرستان فیروزآباد، موضوع شناسایی و دستگیری سارق به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت. وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی فیروزآباد با انجام کارهای فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی طی این سال‌ها، روز دوشنبه موفق به شناسایی مخفیگاه سارق مسلح در یکی از محله‌های این شهرستان شدند و در یک عملیات ضربتی، وی را دستگیر کردند.
به گفته وی، متهم در بازجویی‌ها به 11فقره سرقت مسلحانه احشام، اخاذی، زورگیری، طلافروشی و قتل مرد طلافروش در سال 93اقرار کرد و در بازرسی مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه تعدادی فشنگ جنگی کشف شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید