• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76302
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


این راه به وحدت نمی‌رسد
محمد بیرانوندی، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به تذکر یکی از همکاران خود در مجلس گفت: امروز شاهد بودیم که یکی از همکاران نیز به جای دفاع درست از اقوام و جغرافیای ایران‌زمین، برای دفاع از بخشی به بخشی دیگر اهانت می‌کند. چرا می‌گویند «این راه به لرستان می‌رود». از این همکار می‌خواهم از مردم لرستان عذرخواهی کند چرا که راه اصلی حل این مسئله در وحدت کلمه است. (ایسنا)

اینها می‌گفتند احمدی‌نژاد جزو یاران امام زمانعج است
جهانبخش محبی‌نیا، نماینده اصولگرای مجلس در نطق میان دستور خود با انتقاد از مدیرمسئول روزنامه کیهان که سیدابراهیم رئیسی را با ذوالقرنین مقایسه کرده بود گفت: خیلی عجیب است کسانی امروز دولت و مجلس را فاقد ارزش می‌دانند، اما به برخی دوستان لقب ذوالقرنین می‌دهند. همین آقایان تا دیروز در مورد مرحوم هاشمی می‌گفتند «مخالف هاشمی مخالف پیغمبری است» آخر سر دیدیم که چه برندی برای مرحوم هاشمی درست کردند و چه چیزهایی که به او نسبت ندادند. همین افراد می‌گفتند احمدی‌نژاد جزو ۳۱۳ نفر یاران ولی عصر(عج) است که قبل از خود امام زمان‌(عج) ما او را کشف کردیم؛ دیدیم که احمدی‌نژاد به چه موجودی تبدیل شد. من از این دوستان که قلم خوبی دارند خواهش می‌کنم نگاه‌شان در راستای پیاده کردن اهداف دشمنان نباشد. (خبرآنلاین)

فرق حکم معترض با حکم اختلاسگر
پروانه سلحشوری، نماینده عضو فراکسیون امید در تذکر شفاهی خود به برخی احکام قضایی اخیر انتقاد کرد و گفت: این روزها درون زندان‌ها دختران جوانی فریاد دادخواهی سر می‌دهند. در روز کارگر عده‌ای روبه‌روی مجلس درباره مطالبات صنفی کارگران اعتراض کرده بودند که تعدادی زندانی شدند. اخیراً نیز حکم مرضیه امیری و عاطفه رنگریز ابلاغ شده و ۱۰ یا ۱۱ سال زندان به همراه شلاق فقط به‌دلیل حضور در یک اعتراض خیابانی برای آنان صادر شده که احکام بسیار سنگینی است. وی افزود: افسوس آنجاست که برای اختلاسگران مانند متهم ثامن‌الحجج فقط ۱۵ سال حکم می‌دهند، آیا این است عدالت اسلامی؟ (خبرآنلاین)

این خبر را به اشتراک بگذارید