• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76237
+
-

ممنوعیت ورود خودروها به محدوده‌های عزاداری

خبر
ممنوعیت ورود خودروها به محدوده‌های عزاداری

پلیس راهور البرز تردد وسایل نقلیه از بین دسته‌های عزاداری ماه محرم در معابر استان را ممنوع اعلام کرد.
سرهنگ «غلامعلی شرق» در گفت‌وگو با ایرنا گفت: با توجه به حجم گسترده هیات‌های عزاداری در شب‌های محرم در معابر عمومی استان، تردد هرگونه وسیله نقلیه موتوری و خودروی از بین دسته‌های عزاداری در حال تردد در خیابان‌ها ممنوع است.
وی عنوان کرد: برای کنترل و ایجاد نظم بیشتر دسته‌های عزاداری در حال تردد در معابر و خیابان‌ها با هماهنگی انجام‌شده با مسئولان هیات‌ها و مساجد مقرر شد که برای هر دسته عزاداری ۱۰ نفر به عنوان محرم‌یار برای ایجاد نظم با پلیس همکاری ‌کنند.

سرهنگ شرق افزود: آموزش‌های لازم برای کنترل و ایجاد نظم و برخی مسائل انتظامی از سوی پلیس‌های مجرب به محرم‌یاران داده شده و با هماهنگی با کلانتری و پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر به عزاداری می‌پردازند. به گفته وی، محرم‌یاران ملبس به جلیقه‌های مخصوص شبرنگ در دسته‌های عزاداری در حال تردد هستند و از عزاداران خواستار همکاری بیش از پیش با این افراد هستیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز تاکید کرد: مسئولان هیات‌های عزاداری مسیر تردد عزاداران را در خطوط اصلی تردد انتخاب نکنند تا خدمات‌دهی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان با مشکل مواجه نشود. وی خاطرنشان کرد: متولیان دسته‌های عزاداری برای کاهش بار ترافیکی سعی کنند ترددهای خود را به ساعات آخر شب در سطح خیابان‌ها موکول نکنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید