• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75907
+
-

افزایش سرمایه‌گذاری صنعتی در سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ارزش سرمایه‌گذاری در بخش صنعت این استان از هفته دولت سال ۹۷ تاکنون در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل از آن ۱۲۵ درصد افزایش داشت.

به گزارش ایرنا، «بهروز اسودی» افزود: در این مدت 2428 فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت استان صادر شد.

وی با بیان این‌که این حوزه از نظر تعداد ۷۳ درصد افزایش یافت بیان کرد: با صدور این تعداد جواز تأسیس صنعتی بیش از ۶۳ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی جدید پیش‌بینی شده که این رقم نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۶ حدود ۸۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در این مدت ۲۲۸ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری حدود 7600 میلیارد ریال صادر شده است.

اسودی با اشاره به اشتغال‌زایی صدور پروانه‌های صادر شده اظهار کرد: از هفته دولت سال گذشته تاکنون برای 3268 فرصت شغلی جدید فراهم شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در بخش پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ در شاخص تعداد حدود ۶ درصد و از نظر سرمایه‌گذاری 3 درصد رشد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید