• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75811
+
-

ایجاد 5 هزار شغل در خوزستان

استاندار: این تعداد شغل با افتتاح ۴۶۹ طرح در استان طی هفته دولت امسال ایجاد شده است

ایجاد 5 هزار شغل در خوزستان

استاندار با اشاره به افتتاح ۴۶۹ طرح در خوزستان طی هفته دولت امسال گفت: این طرح‌ها بیش از 5 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کرده‌اند. به گزارش ایرنا، «غلامرضا شریعتی» در جمع خبرنگاران بیان کرد: امیدواریم طرح‌های هفته دولت منشأ خیر و باعث توسعه و سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان شوند.

وی با بیان این‌که حدود 3 هزار میلیارد ریال در طرح مجتمع تجاری تفریحی گلباران دزفول سرمایه‌گذاری شده است، ادامه داد: این طرح بخش خصوصی ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است. استاندار خوزستان بهره‌برداری از طرح‌های زیرساختی و اقتصادی را در شهرستان‌های هندیجان و دزفول یادآور شد و گفت: یک هکتار گلخانه تولید نشا در دزفول بهره‌برداری شد.

وی گفت: ۲ سال قبل طرح مجتمع ماهیان خاویاری در 5/48 هکتار در دزفول کلنگ‌زنی شده بود که امسال شاهد واگذاری اسناد این مجتمع بودیم. شریعتی افزود: امیدواریم با واگذاری اسناد این مجتمع، طرح تکمیل شود و بخش خصوصی شروع به تولید ماهیان خاویاری کند.

وی به بهره‌برداری از ساختمان شهرداری منطقه 3 دزفول اشاره و اظهار کرد: طرح انتقال و اصلاح شبکه آب‌رسانی پایگاه چهارم شکاری دزفول با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور رفع مشکل آب آشامیدنی این پایگاه اجرا و بهره‌برداری
شد. ۴۶۹ طرح با اشتغال‌زایی بیش از 5 هزار نفر به مناسبت هفته دولت در استان خوزستان بهره‌برداری شده است.12 طرح کشاورزی، تجاری و خدماتی روز جمعه با حضور استاندار خوزستان بهره‌برداری شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید