• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75776
+
-

گل‌آلودکردن خودروها ممنوع‌!

خبر
گل‌آلودکردن خودروها ممنوع‌!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال تدابیر ترافیکی و آمادگی برای پوشش ترافیکی در شب‌های ماه محرم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فضل‌الله شیری» افزود: با توجه به حضور هیات‌های مذهبی در شهر و برگزاری مراسم عزاداری، پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان طرح ویژه ترافیکی اجرا خواهد کرد. 

وی از ابلاغ موارد و نکات لازم به هیات‌ها همچون عدم انسداد معابر خبر داد و گفت: هیات‌ها همچنین در مورد مشکلات ترافیکی که ممکن است به دنبال ایجاد داربست، نصب بنر، توزیع نذور و... برای مردم به وجود آید، مسئولند. 
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خواستار رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان در شب‌های محرم و در هنگام برگزاری مراسم عزاداری شد و گفت: هیات‌ها نیز به زمان تعیین شده برای انجام عزاداری توجه داشته باشند و آن را رعایتکنند. 

وی همچنین در خصوص شعارنویسی بر روی خودروها نیز گفت: شعارنویسی‌ها نباید به‌گونه‌ای باشد که شیشه خودرو پوشانده و مانع مشاهده داخل خودرو شود و در صورت مشاهده چنین موردی خودرو توقیف خواهد شد. شیری همچنین از توقیف خودروهایی خبر داد که شعارهای نامتعارف بر روی آنها درج شده باشد. وی با بیان این‌که گل‌آلود کردن خودروها را نیز ممنوع است، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی طی شب‌های برگزاری مراسم عزاداری محرم در کنار هیات‌های مذهبی حضوری فعال خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید