• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75769
+
-

دستگیری عاملان تیراندازی در سنندج

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری عاملان تیراندازی یکی از محلات سنندج، ساعاتی بعد از حادثه خبر داد.  «عبدالله فاتحی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ساعت 10: 24 دقیقه بامداد از طریق مرکز 110 کلانتری 15شهر سنندج در جریان تیراندازی در یکی از محلات سنندج قرار گرفت. 

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مرد 57 ساله‌ای عنوان کرد به همراه برادرش در منزل پدری‌شان بود که توسط برادر زنش به دلیل اختلاف خانوادگی قبلی، مورد تهاجم قرار گرفتند. فاتحی بیان کرد: در این درگیری سرنشینان پراید که 2 مرد و یک زن بودند، با یک اسلحه شکاری به سمت این خانواده سنندجی تیراندازی کردند. یک زن در این حادثه زخمی و توسط اورژانس 115 به بیمارستان کوثر منتقل می‌شود. وی اعلام کرد: ضاربان بعد از تیراندازی با خودرو پراید از محل متواری می‌شوند و ساعاتی بعد خودرو آنها توسط ماموران انتظامی در یکی از خیابان‌های سنندج شناسایی می‌شود و تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: ضاربان در این تعقیب و گریز زمانی که عرصه را برخود تنگ می‌بینند، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی می‌کنند.  وی ادامه داد: ماموران انتظامی نیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت ضاربان تیراندازی و خودرو را متوقف می‌کنند و یک زن و 2 مرد ضارب دستگیر می‌شوند.  سرهنگ فاتحی تصریح کرد: در خودرو ضاربان 2 قبضه شمشیر و کارد تبری و یک اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.  وی افزود: در این درگیری یکی از ماموران انتظامی توسط ضاربان مجروح و به بیمارستان منتقل شد که اکنون حال عمومی وی مساعد است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید