• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75565
+
-

خلخال ۶۰ هکتار وسیع‌تر شد

پس از گذشت ۱۶ سال و با ابلاغ طرح تفصیلی جدید ۶۰ هکتار از اراضی خارج از محدوده به مساحت شهر خلخال الحاق شد. به گزارش ایرنا، شهردار خلخال با اعلام این خبر گفت: پیشنهاد ما برای طرح جدید، اضافه شدن ۹۰ هکتار به مجموع مساحت قبلی این شهر بود که با توجه به موافقت شورای عالی شهرسازی کشور با الحاق ۶۰ هکتار از اراضی خارج از محدوده، مساحت این شهر به ۷۳۸ هکتار رسید.

«فاطمه جوادی» با اشاره به مطالعه و قابلیت اجرایی طرح‌های جامع شهری هر ده سال یک‌بار اظهار کرد: برای تنظیم این طرح بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه شده و با ابلاغ آن به شهرداری زمینه توسعه و عمران این شهر در عرصه‌های مختلف فراهم شد.

جوادی یکی از اهداف اصلی مطالعه و بازنگری طرح جامع و تفصیلی شهر خلخال را جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، مشخص شدن کاربری‌ها در فضاهای مختلف شهر و تسهیل در ارائه خدمات شهری مناسب به شهروندان در همه مناطق شهر دانست.

وی به اولویت‌های کاری در دست اجرای شهرداری از جمله توسعه متوازن خدمات شهری در مرکز و حواشی شهر اشاره کرد و گفت: باوجود اعتبارات محدود استانی و درآمدهای محلی ناشی از کاهش توان مالی مردم در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات شهری مناسب به شهروندان رضایت عموم را جلب کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید