• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75553
+
-

اضافه شدن ۱۴ رشته‌ به دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان

آموزش
اضافه شدن ۱۴ رشته‌ به دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان

مجوز جذب دانشجو در ۱۴ رشته جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی استان در سال تحصیلی پیش رو صادر شده است. 

رئیس کمیسیون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: این رشته‌ها شامل ۹ رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، ۲ رشته در مقطع کاردانی پیوسته و ۳ رشته در مقطع دکتراست. 

«مازیار یحیوی» در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: رشته‌های مقطع تحصیلی کارشناسی پیوسته شامل علوم و مهندسی صنایع غذایی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بیمه، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مهندسی شهرسازی و نقاشی در واحد بندرعباس و مدیریت مالی در واحد بین‌الملل قشم، روان‌شناسی واحد بندرلنگه و مهندسی صنایع واحد پارسیان را شامل می‌شود. 

وی ادامه داد: رشته‌های مقطع ارشد هم در برگیرنده آموزش ریاضی، فرآوری محصولات شیلاتی که برای اولین بار در استان دایر می‌شود و رشته فلسفه و کلام اسلامی در واحد بندرعباس است. 

رئیس کمیسیون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان اشاره کرد: در گذشته رشته آموزش ریاضی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس دایر بود که برای مدتی از این دانشگاه گرفته شد و با پیگیری‌های انجام‌شده مجدد دایر شده است. 

یحیوی یادآور شد: رشته‌های مکانیک خودرو و تاسیسات تهویه مطبوع هم در مقطع کاردانی به این دانشگاه اضافه شده که در واحد سما آموزش داده می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید