• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75541
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/8p8j
+
-

بهره‌برداری از۱۵۴ پروژه عمران روستایی در بوشهر

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر از افتتاح ۱۵۴ پروژه عمران روستایی استان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲۱۹ میلیارد ریال در روستاهای استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

  به گزارش تسنیم، «حمید حیدری بریدی» در افتتاح طرح‌های عمران روستایی کنگان از افتتاح پروژه آسفالت روستای پرک کنگان خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح با مشارکت دهیاری به مساحت 6 هزار متر‌ مربع 8/2 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. وی با اشاره افتتاح طرح‌هادی روستای چاه مجنون کنگان با همکاری دهیاری روستا خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح 1/5‌میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است. 

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر از اجرای طرح زیرسازی و طرح‌هادی در روستای پرک خبر داد و گفت: در اجرای این طرح به مساحت 7 هزار متر‌ مربع 7/6 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. حیدری با بیان این‌که در هفته دولت در کنگان طرح‌های مختلفی افتتاح شده است گفت: در هفته دولت از 14 هزار متر‌ مربع آسفالت رایگان به‌ صورت مشارکت با دهیاری‌ها با اعتبار 6/5 میلیارد ریال در روستاهای سهموی جنوبی، خره، بستانو، بنود و کلات افتتاح و بهره‌برداری شد. 

وی بهره‌برداری از دیوار حفاظتی روستای خره به طول 150 متر با اعتبار یک میلیارد ریال را مورد اشاره قرار داد و افزود: در هفته دولت عملیات اجرایی و افتتاح 13 طرح‌هادی در کنگان با اعتبار 45 میلیارد ریال آغاز شد. مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر به افتتاح طرح‌های عمران روستایی استان در هفته دولت پرداخت و تصریح کرد: در هفته دولت، 154 پروژه عمران روستایی به طول 63 کیلومتر معابر با اعتبار 219 میلیارد ریال در روستاهای استان بوشهر افتتاح شده است. 

حیدری از افزایش 7 برابری سهمیه قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: سهمیه قیر رایگان استان بوشهر از 10 میلیارد تومان به 70 میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت بیش از 200 کیلومتر از معابر روستایی افزایش یافت. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید