• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75494
+
-

تکمیل «منطقه ویژه» شمال بوشهر در اولویت

استاندار: تکمیل این پروژه نقش مهم و تاثیرگذاری در حل مشکل اشتغال دیلم دارد

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به اشتغال و رونق تولید گفت: اجرای منطقه ویژه شمال استان بوشهر به صورت ویژه در حال اجرا است و تکمیل این پروژه نقش مهم و تاثیرگذاری در حل مشکل اشتغال و رونق تولید دیلم دارد.

به گزارش تسنیم، «عبدالکریم گراوند» در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و تولیدی دیلم اظهار کرد: امسال در هفته دولت افزون بر 2350 میلیارد تومان طرح‌های عمرانی، خدماتی، تولیدی، اشتغال‌زایی در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی با بیان این‌که طرح‌های عمرانی بر اساس مطالبات مردم اجرا و افتتاح می‌شود افزود: یکی از مطالبات مهم مردم در حوزه تامین آب آشامیدنی است و در این زمینه، در یک سال گذشته اقدامات مهم و موثری انجام شد که سبب کاهش تنش آبی در شهرها و روستاهای استان بوشهر شد.

 استاندار بوشهر با بیان این‌که طرح‌های آب‌رسانی در قالب آب‌شیرین‌کن در بیشتر شهرها و روستاهای استان بوشهر عملیاتی و اجرا شده است گفت: با تکمیل این طرح‌ها، مشکل تاریخی استان بوشهر در عرصه تامین آب آشامیدنی برای همیشه برطرف می‌شود.

گراوند از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و تولیدی خبر داد و بیان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های امسال استان بوشهر در عرصه اشتغال‌زایی و رونق تولید است و حل مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان مورد توجه ویژه قرار گرفته است. وی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی در دیلم خاطرنشان کرد: در هفته دولت 44 پروژه عمرانی با 50 میلیارد تومان اعتبار در دیلم عملیات اجرایی آنها آغاز و یا افتتاح شد.

 استاندار بوشهر با قدردانی از مسئولان و مجریان طرح‌های عمرانی تصریح کرد: اجرای منطقه ویژه شمال استان بوشهر به صورت ویژه در حال اجرا است که با تکمیل این پروژه نقش مهم و تاثیرگذاری در حل مشکل اشتغال دیلم دارد. گراوند با اشاره به اجرای طرح‌های راه‌سازی در شهرستان دیلم تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها نقش مهمی در رونق شهرستان دیلم دارد و امسال برخی از این پروژه‌ها تکمیل و زیربار ترافیک می‌رود.

وی بخشی از ظرفیت شهرستان دیلم را گردشگری دانست و افزود: گردشگری، تجارت و کشاورزی بخشی از ظرفیت تولیدی، اشتغال‌زایی و اقتصاد دیلم است که امسال به این حوزه‌ها توجه ویژه‌ای شده که توسعه زیرساخت‌های آن به‌ویژه در حوزه راه‌سازی در اولویت قرار گرفته است.

 استاندار بوشهر کاهش آمار بیکاری و رونق اقتصادی و معیشتی دیلم را از برنامه‌های مهم دانست و تاکید کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی در کشور، روند اجرای طرح‌ها ادامه دارد و هیچ وقفه‌ای در اجرای طرح‌ها ایجاد نشده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید