• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 2 اسفند 1396
کد مطلب : 7478
+
-

بررسی مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست در پروژه‌های عمرانی شهر تهران

نشست تخصصی مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) در پروژه‌های عمرانی و شهری، با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری، نشست تخصصی مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست در پروژه‌های عمرانی و شهری، به‌عنوان یکی از برنامه‌های جنبی جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط‌زیست در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود. در این نشست که با حضور نمایندگانی از ادارات کل، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برپا خواهد شد، محورهای مختلفی از قبیل چالش‌ها و پتانسیل‌های ملی و بهترین الگوهای بین‌المللی در مدیریت ریسک پروژه‌های عمران شهری، سناریوی فرار از حریق در برج میلاد، اقدامات انجام شده درخصوص تاب آوری شهری، استقرار گواهینامه4001 ISO با رویکرد حمایت از چرخه حیات و همچنین چالش‌های قانونی پس از حادثه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

ایمنی و آتش‌نشانی در ساختمان‌ها، نقش دستگاه‌های وظیفه مدار  و NGOهای تخصصی در مباحث مربوط به HSE و تکنولوژی‌ها، تجهیزات و استارتاپ‌های مربوط به HSE عناوین دیگر نشست‌هایی است که روز ششم اسفندماه در قالب جشنواره نشان تعالی HSE در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید