• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 4 شهریور 1398
کد مطلب : 74711
+
-

با مردم

با مردم











کلاهبرداری به نام شرکت همراه اول

شرکتی مجهول با تماس با شماره‌های مختلف اعلام می‌کند که شبیه همین شماره خود را با کد 919 بگیرید اما بعد از دریافت 90هزار تومان سیم‌کارتی برای شما می‌فرستد که هیچ ربطی به شماره شما ندارد. وقتی هم از شماره تماس‌گیرنده پیگیر می‌شوید پاسخی دریافت نمی‌شود. بدتر اینکه دقیقا از پاکت و لوگوی همراه اول استفاده می‌کند و وقتی هم شکایت کردیم پلیس گفت شاید شما هزارمین شاکی این موضوع باشید. از مسئولان توقع رسیدگی و برخورد را  داریم.
محمودزاده از تهران

شهر جوکار محل دپوی زباله ملایر شده است
همه زباله‌های شهرستان ملایر که بزرگ‌ترین شهرستان استان بعد از همدان است در وضعیتی بسیار نامناسب در شهر جوکار که در 50کیلومتری همدان و 10کیلومتری ملایر است، دپو می‌شود که ضمن آلودگی منابع آب و خاک، سلامت ساکنان را به خطر انداخته است.
قسیمی از ملایر

مبارزه با معضل دستفروشان مترو
چرا مبارزه با معضل دستفروشی در مترو به‌عهده مسافرین است و می‌شنویم که تنها چاره کار، نخریدن کالا از دستفروشان است. درحالی‌که بهره‌مندی از قانون و اجرای آن از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی است.
میثم‌پور قاسمی از تهران

چرا به روستاییان مسجدسلیمان در مورد آبگرفتگی هشدار ندادند
روستاهای مسجدسلیمان درحالی زیر آب سد گتوند رفتند که مسئولان می‌توانستند راجع به آبگیری مجدد سد، اطلاع‌رسانی کنند تا زندگی مردم زیر آب نرود. اکنون چه‌کسی مسئول جبران بر باد رفتن زندگی روستاهای پرنوشته و تلخاب تاجدین از توابع مسجدسلیمان است؟
قیصری از مسجدسلیمان

مسئولان جلوی مصادره مفاخر بنام ایرانی را بگیرند
به تازگی در توری که به استانبول رفته بودم شاهد افتتاح خانه موزه فارابی در شهر استانبول، توسط دانشگاه ملی فارابی با همکاری قزاقستان و همکاری شهرداری استانبول بودم. چه زمانی مسئولان به‌خود خواهند آمد و جلوی مصادره مفاخر بنام ایرانی را خواهند گرفت.
رضاییان از تهران

نرخ‌های عجیب عوارض آزادراه پل زال- خرم‌آباد
در آزادراه پل زال- خرم‌آباد عوارضی‌ای مستقر است که از هر سواری 18هزار تومان و از هر تریلی 65هزارتومان می‌گیرد. واقعا این نرخ‌ها را از کجا آورده‌اند و بر چه اساسی است؟
حسینی از خرم‌آباد

وضعیت بغرنج مدارس دولتی
در یک مدرسه دولتی واقع در چهارراه آب سردا در منطقه12 از دوره دوم دبستان مبلغ 200هزارتومان بابت لباس و 2میلیون و 350هزار تومان بابت کرایه سرویس می‌گیرند. لباس هم به اجبار باید از مدرسه تهیه شود و پول سرویس هم نهایتا باید در 3 قسط تا  آبان تسویه شود. ضمن اینکه سرویس هم به‌دنبال بچه‌ها نمی‌آید و در یک نقطه از پیش تعیین شده می‌ایستد که می‌تواند برای دانش‌آموزان دبستانی خطرساز باشد. واقعا هدفشان از این همه سختگیری و تحمیل هزینه به مردم در مدارس دولتی چیست؟ مگر نه اینکه آموزش و پرورش باید رایگان باشد؟
حسینی از تهران

صف آب شرب در زابل
مزه آب شرب زابل مدتی است تغییر یافته و مردم چاره‌ای جز تهیه آب شرب سالم از تصفیه خانه‌های شهر ندارند، اکنون بخشی از وقت مردم شهر زابل در صف‌های آب می‌گذرد!
شهرکی از زابل

قبض‌های تلفن قاطی تبلیغات گم می‌شود
قبض‌های تلفن ثابت که مخابرات اصفهان برای مشترکین تلفن خود پخش می‌کند و معمولا آنها را به داخل منازل و مغازه‌ها می‌اندازند، از نظر شکل و اندازه و فرم، کاملا شبیه برگه‌های کاغذی آگهی‌های تبلیغاتی سایر مؤسسات است اغلب این قبض لابه‌لای انبوه تبلیغات گم شده یا دور ریخته می‌شوند.
یوسفی از اصفهان

کوچه امید ماهی یک‌بار هم نظافت نمی‌شود
کوچه روشنایی کوچه امید واقع در ناحیه 7منطقه یک شهرداری 2ماه یک‌بار هم نظافت نمی‌شود. بارها به 137 اعلام کرده‌ایم اما مشکل رفع نشده است.
رحیمی از منطقه یک شهرداری

این خبر را به اشتراک بگذارید