• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 4 شهریور 1398
کد مطلب : 74681
+
-

فریب مراسم رؤیایی ازدواج



با توجه به در پیش بودن ‌ماه محرم، این روزها اقبال مردم به برگزاری جشن‌ها بیشتر شده اما متأسفانه برخی افراد با درج آگهی‌های فریبنده در فضای مجازی، اماکن غیرواقعی و رؤیایی را برای برپایی این مراسم، حتی خارج از شهرستان تهران به مشتریان معرفی می‌کنند.

در برخی موارد برخی افراد تنها با نشان‌دادن آلبوم عکس محلی که اصلا وجود خارجی ندارد، مشتریان را فریب داده و در نهایت برگزاری مراسم با مشکل مواجه می‌شود. بر این اساس به مشتریان توصیه می‌شود زوج‌های جوان، تنها به واحدهای صنفی دارای پروانه کسب مراجعه کنند.

با استفاده از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، مشتریان می‌توانند نرخ خدمات دریافتی را با نرخ‌های اعلامی اتحادیه تطبیق دهند. تنها در این صورت است که امکان برخورد اتحادیه با تخلفات احتمالی واحدهای صنفی مجاز وجود دارد.

نرخ خدمات واحدهای صنفی، از پذیرایی و سفره عقد گرفته تا غیره، در چارچوب قانون و استانداردهای اتحادیه تعیین می‌شود. مراجعه به واحدهای فاقد پروانه کسب مشکلاتی مانند مسمومیت غذایی، گرانفروشی  و در برخی موارد، ضرب و جرح  را به دنبال دارد.

اغلب شکایت‌های مشتریان در زمینه قراردادهایی است که لغو می‌شود. درصورتی که مشتری قراردادی را مثلا برای 2‌ماه آینده منعقد کند و خواستار لغو آن شود، واحدهای صنفی به بازگرداندن وجه دریافتی حداکثر ظرف 45روز به مشتری ملزم هستند.

مشتریان می‌توانند شکایت خود در زمینه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجلس را از طریق شماره تلفن‌های اتحادیه (56- 88535255) منعکس کنند این شکایت‌ها در کمتر از 48ساعت رسیدگی و نتیجه به مشتریان اعلام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید