• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74397
+
-

با مردم

با مردم









ثبت مشاغل چرا به قبض‌های تلفن اضافه شده است

در آخرین دوره قبض‌های تلفنی که در خیابان لاله‌زار توزیع شده، هزینه‌ای به نام «ثبت مشاغل» وجود دارد که مثلا رقم آن در قبض ما 14هزار و 381تومان و 6ریال بود. این واقعا چه رقمی است و مسئولان چه توجیهی برای آن دارند.
یساری از لاله‌زار

اجازه ورود افراد ناصالح به مسکن اجاره‌ای را ندهند
مسکن اجاره‌ای با اجاره پایین، طرح بسیار خوبی است و می‌تواند بخش زیادی از مشکلات اجاره‌نشین‌ها را کم کند، به شرطی که جلوی ورود افراد ناصالح و اختلاسگران به این طرح گرفته شود.
اَشو از تهران

محدودیت‌های بیمه تکمیلی برای بازنشستگان
پیمان‌شکنی شرکت‌های بیمه در مورد بازنشستگان بسیار آزاردهنده است. اغلب این شرکت‌ها در تبلیغات می‌گویند سقف خدمات بیمه بازنشستگان مثلا 18میلیون تومان  است، اما این رقم طبقه‌بندی شده است و کفاف پوشش هزینه‌های درمانی بازنشستگان را نمی‌دهد. مثلا اگر آخر سال بیمه‌شده‌ای برای سونوگرافی مراجعه کند، می‌گویند سقف تعهد شما برای سونوگرافی پر شده است.
وطن‌دوست از تهران

خصوصی‌سازی‌ بخش تزریقات بیمارستان دولتی
قسمت تزریقات بیمارستان ضیائیان واقع در منطقه‌17 که اغلب ساکنان آن از اقشار آسیب‌پذیر هستند به بخش خصوصی واگذار شده است. در این بیمارستان ویزیت معاینه پزشک 37هزار ریال و هزینه تزریقات 35هزار ریال است. علت را پرسیدم گفتند تزریقات بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شده است. این دیگر چه مدل خصوصی‌سازی‌ است؟
کاظمی از منطقه 17

تکلیف سهام عدالت فوت‌شدگان هنوز معلوم نیست
سهام‌عدالت فوت‌شدگان آنقدر درگیر پروسه بوروکراسی و پاسکاری می‌شود که بازماندگان ترجیح می‌دهند از خیر آن بگذرند. اگر قرار است این سهام را ندهند مردم را سرگردان نکنند.
محمدعلیشاهی از ورامین

افزایش 15برابری قیمت دفترچه بیمه خدماتی‌درمانی
سال گذشته برای صدور یک جلد دفترچه بیمه خدمات درمانی 200تومان می‌گرفتند و امسال با 15برابر افزایش قیمت 3هزار تومان می‌گیرند. مگر حقوق و درآمدهای جامعه 15برابر شده است؟
غریبیان از تهران

زمین دیم و دامپروری روستا را گرفته‌اند
در جاده فیروزکوه بعد از گیلاوند در شمال جاده، دامداری متعلق به یکی از نهادها تمام زمین‌ها تا روستای آینه‌ورزان را با فنس‌کشی و سیم خاردار مخصوص به‌خود کرده است درحالی‌که قبلا این زمین‌ها چراگاه دام‌های اهالی و مکان دیم کاری بود.
اهالی روستای آینه ورزان دماوند

منطقه21 بدون وسایل حمل‌ونقل عمومی
در جاده مخصوص کرج از میدان آزادی تا کرج تعداد زیادی کارخانه و شهرک مسکونی وجود دارد که نه به تهران و نه به کرج اتوبوس تندرو و مترو ندارند و تعدادی اتوبوس زهوار دررفته و فرسوده، بدون کولر، پرده و بخاری و اغلب کثیف در اختیار ساکنان است.
میرزایی از جاده مخصوص

بوستان یگانه‌ شرقی در تاریکی
بوستان یگانه شرقی در انتهای خیابان واقع در منطقه 2شهرداری، مطلقا روشنایی ندارد. دو سه تا چراغ کمسو در این پارک هست که 9شب به بعد روشن می‌کنند و تاریکی این پارک امنیت منطقه را به خطر انداخته است. از نظر مبلمان شهری هم تمام پایه‌ها در زمین رفته است و به وضعیت رنگ‌آمیزی و مرتب‌سازی‌ آنها دقت نمی‌شود.
ابراهیمی از مرزداران

حذف 4 صفر را به تعویض بیندازند
حذف 4 صفر فقط مشکلات را می‌افزاید و باعث بهبود اوضاع اقتصادی نخواهد شد. از نمایندگان مجلس می‌خواهیم بررسی این لایحه را تا مرداد 1400به تعویق بیندازند تا شرایط بهتری برای حذف صفرها فراهم شود.
مظاهری از کرمان

به فکر بهداشت دهان و دندان مردم نیستند
اسیدسیتریک نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های شرکتی عامل خرابی دندان‌های مردم است، اما با کمال تأسف با هزینه ناچیز این سم را خوراک مردم می‌کنیم، بعد با چندصد برابر هزینه از آنها هزینه درمان می‌گیریم. مسئولان بهداشت و سلامت مردم کجایند؟
دلسوخته

جاده باریک و تاریک شهرک عباس‌آباد
جاده میدان نماز اسلامشهر به شهرک عباس‌آباد بسیار باریک و تاریک و غیرایمن است. درحالی‌که راه ارتباطی 4روستا و شهرک است.
صدری از ساکنان عباس آباد اسلامشهر

بر شوراهای حل اختلاف نظارت نمی‌شود
واحد اجرای احکام شورای حل اختلاف جلال آل‌احمد در گیشا نارضایتی ایجاد می‌کنند. در این شورا که بعدازظهر فعال است هر روز کارها به روزهای بعد موکول می‌شود. واحد بازرسی مجموعه هم اعلام می‌کند که کسانی که اینجا شاغلند، حقوق کمی می‌گیرند درحالی‌که برای یک چک 20میلیون تومانی 500هزار تومان هزینه دادرسی می‌گیرند.
محمودزاده از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید