• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74385
+
-

گزینه پروین برای مدیرعاملی پرسپولیس لو رفت

گزینه پروین برای مدیرعاملی پرسپولیس لو رفت

«آقای سلطانی‌فر! شما چه آورده‌ای داشته‌اید؟ من فقط یک جمله را درباره وزارت ورزش و مدیران آن فهمیده‌ام اینکه شما با مردم روراست نیستید. در این چند سال کدام تصمیم آقایان درست بوده است؟ هر بار فردی را از قوطی درآوردند و به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. باید فردی مثل داورزنی برای پرسپولیس و استقلال تصمیم بگیرد؟ مطمئن هستم که باز هم یک نفر را از قوطی در می‌آورند و مدیرعامل می‌کنند! » این بخشی از حمله هفته پیش علی پروین به وزیر ورزش و جوانان بود. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌داد که او می‌خواهد در انتخاب جانشین احتمالی برای ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس تأثیرگذار باشد. اما پروین که مدتها ساکت بود و به مسائل پرسپولیس کاری نداشت، سنگ چه‌کسی را به سینه می‌زد؟
گفته می‌شود با وجود اصرار عرب بر ماندن در پرسپولیس، عمر مدیریت او رو به پایان است. از محمدحسن انصاری‌فرد، مهدی محمدنبی و علی رغبتی به‌عنوان گزینه‌های جانشینی عرب نام برده می‌شود.گزینه چهارم که از دوستان نزدیک پروین است، رضا درویش است، مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا.
براساس شنیده‌ها مدیران وزارت ورزش تمایلی به انتخاب درویش نشان نداده‌اند. گفته می‌شود انتخاب اول آنها مهرداد هاشمی، عضو فعلی هیأت مدیره باشگاه بوده اما از یک طرف خود او تمایل زیادی نشان نداده و از طرف دیگر شنیده شده که نامش در لیست بازنشسته‌هاست. علی رغبتی هم که از کارمندان وزارت ورزش است، تمایل زیادی برای قبول این پست نشان نداده است.مهدی محمدنبی گزینه سوم مدیرعاملی پرسپولیس، برخلاف دو گزینه قبلی، علاقه زیادی نشان داده که به جای عرب بنشیند اما او در میان اهالی فوتبال چندان خوشنام نیست و انتخابش با توجه به سوابقش در فدراسیون فوتبال، ریسک به‌حساب می‌آید. برخی حتی معتقدند او نباید در هیأت مدیره هم بماند.گفته می‌شود حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس هم، با وجود تلاش‌هایی که در چند هفته اخیر کرده، شانس زیادی برای بازگشت ندارد. حتی نامه امضا شده توسط تعدادی از نمایندگان مجلس هم کمکی به او نخواهد کرد.در چنین شرایطی است که علی پروین تصور می‌کند می‌تواند مقدمات ورود درویش به باشگاه پرسپولیس را فراهم کند. او چند روز پیش به بهانه تماشای مسابقات کشتی سنتی لوچو، کنار دست رضا صالحی‌امیری نشست. این مسابقات هر ساله در بابل، زادگاه صالحی‌امیری برگزار می‌شود. عکس‌هایی که از افتتاحیه مسابقات منتشر شده نشان می‌دهد که رضا درویش هم سمت دیگر پروین نشسته است. برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که پروین در روزهای اخیر تلاش‌هایش برای نزدیک کردن درویش به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را بیشتر کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید