• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74372
+
-

آب‌رسانی به 6 روستای کاشان با تانکر


آب آشامیدنی روستاهای پنداس و آرنج بخش بزرک و کوه‌سنج، بالاعباس‌آباد و فرح‌آباد بخش نیاسر و روستای تتماج از توابع شهرستان کاشان همچنان با تانکرهای سیار تامین می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب روستایی کاشان در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این روستاهای فاقد آب لوله‌کشی آشامیدنی هستند و آب آنها همچنان به صورت مستمر هر هفته با 2 دستگاه تانکر ۱۲ مترمکعبی تامین می‌شود. «علیرضا صبوری» از بهره‌برداری دو طرح اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی در روستاهای ازوار و تتماج به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت خبر داد و تشریح کرد: برای این طرح‌ها که در مجموع یک‌‌هزار و ۶۰۰ نفر از جمعیت شهرستان کاشان را زیر پوشش قرار می‌دهد، افزون‌ بر ۱۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است. وی با اشاره به بدهی ۳۹۰ میلیون ریالی مشترکان این شهرستان بیان کرد: این بدهی مربوط به مشترکان خانگی، بخش صنایع، کارگاه‌ها و ساختمان‌های عمومی در مناطق روستایی است. مدیر آب و فاضلاب روستایی کاشان بیشتر این بدهکاری‌ها را مربوط به مشترکان خانگی برشمرد و اضافه کرد: اگر قبض‌ها بهنگام پرداخت شود، مشکلی در ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب از جمله به روستاییان ایجاد نخواهد شد.

هم‌اکنون ۳۹ حلقه چاه، ۱۴ چشمه و ۱۲ رشته قنات آب آشامیدنی ۱۴ هزار و ۶۰۰ مشترک در ۵۵ روستای شهرستان کاشان با 5 هزار و ۶۰۱ خانوار را تامین می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید