• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74377
+
-

ساخت ۱۹ هزار واحد مسکونی در فولادشهر


مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر گفت: اجرای برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن تاثیر بسزایی در رونق شهرهای جدید همچون فولادشهر دارد. بر این اساس، ۱۹ هزار واحد مسکونی در 3 سال در این شهر ساخته و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

حمیدرضا شیروانی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی در قالب برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار قرار داده است. نیمی از واحدهایی که در قالب این برنامه احداث می‌شود به شیوه مشارکت با انبوه‌سازان و در شهرهای جدید است.

وی با بیان این‌که شهر فولادشهر همزمان با تاسیس کارخانه ذوب‌آهن با هدف اسکان کارکنان این مجموعه صنعتی بنا شده است، عنوان کرد: با توجه به رشد جمعیت در استان اصفهان، در سال ۱۳۸۵ ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی در فولادشهر اجرا شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر با بیان این‌که پرونده مسکن مهر بدون متقاضی در سال گذشته در این شهر بسته شده است، یادآوری کرد: از ۱۹ هزار واحد مسکونی که در قالب برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن احداث خواهد شد، یک‌هزار واحد همراه با تاسیسات زیربنایی و روبنایی توسط شرکت سهامی ذوب‌آهن برای پرسنل متقاضی این شرکت در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و با اعتباری بیش از 4 هزار میلیارد ریال در 3 سال با مشارکت شرکت عمران شهر جدید فولادشهر احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: همزمان با آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی ایجاد فضای سبز، محوطه‌سازی، احداث فضاهای آموزشی، ورزشی، خدماتی و بهداشتی و درمانی نیز آغاز خواهد شد، البته ساخت مجموعه‌های خدماتی مورد نیاز هزار واحد مسکونی که با مشارکت شرکت سهامی ذوب‌آهن ساخته خواهد شد، در تعهد این شرکت است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید