• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74358
+
-

تندیس دوستدار محیط‌زیست به البرز اهدا شد

خبر
تندیس دوستدار محیط‌زیست به البرز اهدا شد

تندیس دوستدار محیط‌زیست در سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش‌آموزان کشور به لحاظ عملکرد عالی ورزشکاران در حوزه فرهنگی به البرز اهدا شد.
به گزارش ایرنا، در حاشیه افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور که در شهرکرد برگزار شد، میثاق‌نامه حفظ طبیعت و محیط‌زیست امضا شد و در مدت برگزاری این مسابقات که تا پایان مردادماه ۹۸ ادامه داشت، دانش‌آموزان شرکت‌کننده به فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زیست‌محیطی پرداختند.
تیم دانش‌آموزی البرز در این دوره از مسابقات کشوری توانست در بخش فعالیت‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ زیست‌محیطی خوب عمل کند و تندیس دوستدار محیط‌زیست را برای استان به ارمغان آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: در طول سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش‌آموزی کشور به منظور ترویج فرهنگ زیست‌محیطی فعالیت‌های فرهنگی مختلفی انجام شد که تیم شنای دانش‌آموزان البرز موفق به کسب تندیس دوستدار محیط‌زیست شد.
«سالار قاسمی» خاطرنشان کرد: ورزشکاران این رشته ورزشی موفق به کسب ۱۴ مدال نقره و ۶ مدال برنز در بخش انفرادی و تیمی شدند و در مجموع توانستند عنوان دوم تیمی کشور را پس از استان تهران تصاحب کنند.
وی ادامه داد: کاپ اخلاق این رقابت‌ها نیز طبق ارزشیابی ناظران فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور به ورزشکاران بااخلاق البرزی رسید.
قاسمی اضافه کرد: ۱۷۸ دانش‌آموز البرزی در رشته‌های مختلف ورزشی راهی این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری شدند.
وی عنوان کرد: کاروان ورزشی دانش‌آموزان البرزی با گرامیداشت نام شهید مدافع حرم «عبدالرشید رشوند» در مسابقات کشوری حضور پیدا کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید