• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74321
+
-

بازداشت مدیر غله و سیلوی گنبد کاووس

روابط عمومی دادگستری گلستان از دستگیری مدیر غله و سیلوی گنبد کاووس و تعدادی از کارکنان این اداره به اتهام مشارکت در مخلوط کردن نخاله‌‌ها و فضولات حیوانی با گندم‌های انبار شده خبر داد.رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: رسیدگی به اتهام و میزان جرم احتمالی مدیر و کارکنان اداره غله و سیلوی گنبد کاووس نیازمند بررسی بیشتر کارشناسان و ماموران ذی‌ربط است.«هادی هاشمیان» اظهار کرد: آن دسته از کارکنان اداره غله و سیلوی گنبد کاووس که دستگیر شده‌اند با قرار صادره در بازداشت موقت هستند و انتشار اخباری مبنی بر آزادی آنان تا زمان تشکیل جلسات دادگاه صحت ندارد. رئیس کل دادگستری استان گفت: مشارکت مستقیم این افراد در تخلفات و جرائم صورت گرفته محرز نیست اما مسلم است سوء مدیریت و نظارت ناکافی مدیر و کارکنان اداره غله و سیلو موجب بروز تخلفات گسترده اقتصادی در منطقه شده است.هاشمیان افزود: کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت وارده به چرخه اقتصادی و اجتماعی گلستان هستند. به زودی پس از تکمیل مراحل بازجویی و بازپرسی، پرونده به دادگاه ارجاع می‌شود.

وی با بیان این‌که در این پرونده هنوز مساله اخلال در نظام اقتصادی محرز نیست و باید بررسی بیشتری صورت بگیرد، تصریح کرد: با بررسی انجام شده مشخص شده که نظارتی بر کارهای انجام شده در مجموعه اداره غله و سیلوی گنبد و حمل گندم‌های تولیدی وجود نداشته است.رئیس کل دادگستری استان گفت: تاکنون ۲۰۰ تن از گندم‌‌های آلوده در ۱۴ کامیون، یک واحد مرغداری و انبار آن با هزار کیسه نخاله و خاک گندم و فضولات حیوانی شناسایی شده و عاملان آن دستگیر شده اند.این مسئول افزود: شناسایی دیگر اعضای احتمالی این شبکه و برآورد فساد مالی و تخلفات و جرائم انجام شده همچنان ادامه دارد.


تخریب 4 بنای غیر مجاز در گرگان

رئیس کل دادگستری استان گفت: 4 بنای غیر مجاز در روستای توشن و رنگو گرگان که رأی آنها در دادگاه قطعی شده بود، تخریب شد. هاشمیان افزود: فنس‌کشی و دیوارکشی‌ و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی این منطقه نیز بر اساس تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی در منطقه توشن، رنگو و فخرآباد گرگان تخریب شد.هاشمیان بیان کرد: دیگر آرای صادر شده قلع و قمع به‌ویژه در منطقه زیارت گرگان نیز در نوبت اجراست.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید