• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74271
+
-

گردشگری سلامت در یاسوج توسعه می‌یابد

گردشگری سلامت در یاسوج توسعه می‌یابد

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج از راه‌اندازی بخش گردشگری سلامت در این بیمارستان خبر داد. 

به گزارش تسنیم، «سعید جاودان‌سیرت» در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات احداث بیمارستان شهید جلیل در زمینی به مساحت 28 هزار و 828 متر‌ مربع در 8 طبقه از سال 86 شروع شد و در دی‌ماه 97 به اتمام رسید. 

وی اعتبار احداث این بیمارستان را یک بیلیون و 700 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 297 تخت مصوب این بیمارستان شامل اورژانس بزرگسالان و اطفال، بخش‌های داخلی، اطفال، جراحی، سی.سی.یو، آی.سی.یو، زنان، نوزادان، شیمی‌درمانی و اتاق عمل است. سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج عنوان کرد: واحد‌های پاراکلینیکی فعال این بیمارستان شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، درمانگاه تخصصی و درمانگاه عمومی سرپایی است و در آینده‌ای نزدیک سی‌.تی اسکن بیمارستان راه‌اندازی می‌شود. 

جاودان‌سیرت عنوان کرد: بخش ناباروری یکی از بخش‌های بسیار مهم و مورد نیاز استان است که با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان استارت کار زده شده و امیدواریم این بخش تا اوایل پاییز به بهره‌برداری برسد. وی از راه‌اندازی بخش دیالیز در بیمارستان شهید جلیل در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: خدمات این بخش با 6 تخت و اعتبار یک میلیارد تومان و همکاری خیرین به‌زودی ارائه می‌شود. 

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج از راه‌اندازی بخش ویژه بین‌المللی و گردشگران سلامت در این بیمارستان خبر داد و گفت: امیدواریم این بخش با تامین اعتبار مورد نیاز به‌زودی آماده بهره‌برداری شود. جاودان‌سیرت عنوان کرد: همچنین کلینیک ویژه بیمارستان ظرف یک ماه آینده در دو شیفت صبح و عصر با حضور متخصصین داخلی، عفونی، اطفال، جراحی، زنان و قلب راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات به عموم جامعه می‌شود. 

وی ابراز کرد: بخش‌هایی که هم‌اکنون در بیمارستان شهید جلیل فعال است شامل داخلی، عفونی، اطفال، سی‌.سی.یو، جراحی، اتاق عمل، شیمی‌درمانی و اورژانس است و امیدواریم با راه‌اندازی سی‌.تی اسکن بتوانیم بخش‌های فوق‌تخصصی از جمله جراحی مغز و اعصاب، نورولوژی و ارتوپدی را به بخش‌های فعال فعلی اضافه کنیم. 

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: بخش‌های جراحی عمومی، عروق، توراکس و گوش و حلق و بینی این بیمارستان نیز فعال است و در روزهای شنبه تا دوشنبه عمل جراحی انجام می‌گیرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید