• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74252
+
-

فیلم‌سازان نوجوان مدال‎های طلا و نقره برای هرمزگان آوردند

فیلم‌سازان نوجوان استان هرمزگان با کسب عنوان‌های برتر در سومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور در بخش فیلم و ایده صاحب ‌مدال طلا، نقره و برنز شدند. 

به گزارش ایرنا، رئیس انجمن سینمای جوانان هرمزگان گفت: در این دوره از المپیاد فیلم‌سازی فاطمه زاهدی با کسب مدال نقره صاحب رتبه دوم در بخش فیلم، هستی جعفرپور با کسب مدال طلا رتبه اول در بخش ایده کارگاهی و ثمین عالی‌زاده با کسب مدال برنز رتبه سوم بخش ایده کارگاهی را کسب کردند. 

 «فروزان کهوری‌نژادبندری» افزود: فاطمه زاهدی با فیلم «دخت و لور» در بخش اصلی (فیلم) سومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور به رتبه دوم دست یافت. 

وی ادامه داد: ثمین عالی‌زاده نیز با فیلم «آتنا» در این دوره شرکت کرده بود، اما در بخش ایده ‌کارگاهی رتبه سوم را به دست آورد. 
رئیس انجمن سینمای جوانان هرمزگان گفت: نگاه خلاقانه، دستان هنرمند و تلاش ارزشمند این نوجوانان در این دوره از المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران که در قالب فیلم کوتاه شکل گرفت، آغاز راهی طولانی و درخشان برای این نوجوانان خواهد بود. 

فاطمه زاهدی، ثمین عالی‌زاده و هستی جعفرپور هر ۳ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان هستند و در بخش‌های هنری از جمله فیلم‌سازی فعالیت‌های خلاقانه‌ای دارند. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید