• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73736
+
-

نوری: باز هم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

نوری: باز هم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

محمد نوری هافبک باسابقه تیم پارس‌جنوبی که سابقه سال‌ها بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، پنجشنبه در دیدار افتتاحیه لیگ باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سابق خود برود.
نوری در همین ارتباط و با اشاره به آخرین وضعیت تیم پارس‌جنوبی به روزنامه همشهری گفت: «ما تمرینات خوبی داشتیم و حتی اردوهای داخل کشور خوبی هم برگزار کردیم. در این بین و با توجه به شرایط مالی که داشتیم بازیکنان جدیدی هم به خدمت گرفتیم. با این رویه آماده هستیم تا در لیگ بازی‌های قابل‌قبولی را ارائه دهیم. با جوانانی که بعضی از آنها حتی سابقه بازی در لیگ را هم ندارند در کل تیم خوب اما جوانی داریم.»
کاپیتان پارس‌جنوبی درباره قرعه تیمش و حضور در بازی افتتاحیه گفت: «افتخار بزرگی است که می‌توانیم در بازی افتتاحیه لیگ بازی کنیم. آن هم برابر تیمی مثل پرسپولیس که تیم اول ایران است و همه این بازی را می‌بینند. پرسپولیسی که هت‌تریک قهرمانی کرده است، تیم خوب و باکیفیتی است و هواداران خوبی هم دارد.»
نوری رویارویی با تیم سابقش را اتفاق لذتبخشی می‌داند: «بالاخره من هم دوست دارم در این مسابقه بازی کنم. چون پرسپولیس تیم سابق خودم است و خاطرات خوبی با این تیم دارم. باید تأکید کنم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. امسال هم استخوان‌بندی خودش را حفظ کرده و مدعی اول قهرمانی است. البته در مورد لیگ امسال باید بگویم که بسیار دیر آغاز شده و فقط امیدوارم کاستی‌های ورزشگاه‌ها برطرف شده باشد.»
این هافبک باسابقه فوتبال کشورمان تأکید کرد: «کاستی‌هایی که در لیگ برتر داریم باید طی چند سال به‌مرور برطرف شود. ایراداتی که در قراردادهای بازیکنان، سخت‌افزار و دیگر مسائل داریم باید سال به سال برطرف شود تا به‌معنای واقعی شرایط فوتبال‌مان بهتر شود. الان درست است که نام حرفه‌ای داریم اما باید در حد کشورهای حوزه خلیج‌فارس و جنوب شرق آسیا شویم.» از نظر محمد نوری این تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ جدید هستند: «تیم‌های ذوب‌آهن، پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان که بسیار خوب هزینه کردند مدعی‌های اصلی خواهند بود. آنها حرفه‌ای و دارای ساختار باشگاهی مناسب هستند. حتی فولاد خوزستان را هم می‌توان به این تیم‌ها اضافه کرد چون فولادی‌ها هم دارای ساختار مناسب هستند. ولی در نقطه مقابل، ما که شاید کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ باشیم فقط به‌دنبال بقا در لیگ هستیم. البته تلاش هم می‌کنیم تا جایی که امکان دارد به رتبه‌های بالای جدول برسیم.»
او در پایان پیرامون حضور پررنگ‌تر مربیان خارجی نسبت به فصل‌های گذشته هم گفت: «حضور مربیانی مانند دنیزلی، استراماچونی و کالدرون در لیگ می‌تواند کیفیت بازی‌ها را بالا ببرد. من خودم با دنیزلی کار کرده‌ام و به‌نظرم رقابت سخت و جذابی با سایر تیم‌ها داشته باشد. به‌نظرم همین 7-6 تیم در رده‌بندی نهایی رتبه‌های اول تا هفتم را مال خود می‌کنند. تجربه می‌گوید تیم شگفتی‌ساز هم نخواهیم داشت. این تیم‌ها بازیکنان خوبی گرفتند و حق‌شان است که رتبه‌های خوبی هم کسب کنند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید