• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73635
+
-

راه‌اندازی 4 مجتمع گردشگری در آران‌وبیدگل

4 مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی، اردوگاه گردشگری و مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان آران‌وبیدگل ساخته می‌شود.
به گزارش ایرنا، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان آران‌وبیدگل از صدور 4 موافقت اصولی اولیه برای ساخت تاسیسات گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌های زیرساختی در حوزه تاسیسات گردشگری، تفریحی و اقامتی در شهر آران‌وبیدگل، نوش‌آباد و کویر سیازگه اجرایی خواهد شد.

«مجید نوری» میزان سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها را افزون ‌بر ۷۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ایجاد ۵۹ فرصت شغلی جدید در شهرستان آران‌وبیدگل با راه‌اندازی این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود. وی افزایش ظرفیت‌های اقامتی، تفریحی و گردشگری شهرستان آران‌وبیدگل با اجرای این طرح‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: گردشگری با ویژگی‌هایی که دارد، صنعتی پویا با آینده‌ای روشن به شمار می‌آید و از این رو سرمایه‌گذاری در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آران‌وبیدگل با اعلام آمادگی نسبت به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یادآور شد: 5 واحد اقامتی با نزدیک به ۳۰۰ نفر ظرفیت اسکان هم‌اکنون در این شهرستان فعال است و یک واحد اقامتی مجوزدار در کویر مرنجاب قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید