• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73624
+
-

طرح «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در شهرکرد اجرا می‌شود

معاون زیربنایی و حمل‌و‌نقل شهرداری شهرکرد گفت: طرح پیشنهادی اجرای سه‌شنبه‌های بدون خودرو در شهرکرد با حضور کارشناسان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا در آینده نزدیک اجرایی شود. «عبدالصادق نجفی» در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: طرح پیشنهادی اجرای سه‌شنبه‌های بدون خودرو در شهرکرد با حضور کارشناسان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا در آینده نزدیک اجرایی شود. معاون زیربنایی و حمل‌و‌نقل شهرداری شهرکرد افزود: مسیر میدان 12 محرم تا چهارراه بازار برای اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در نظر گرفته شده است که پس از تصویب در شورای ترافیک چهارمحال و بختیاری قابل اجرا خواهد بود.

وی افزود: فرهنگ‌سازی در جهت کاهش استفاده از وسایل نقلیه، گسترش فرهنگ پیاده‌روی بین شهروندان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی هرچه بیشتر از جمله اهداف اجرای این طرح است. نجفی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم بین کسبه، بانک‌ها و دیگر مراکز واقع در خیابان ملت برای برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو در دست انجام است.
معاون زیربنایی و حمل‌و‌نقل شهرداری شهرکرد تصریح کرد: این طرح با همکاری مشترک پلیس راهور چهارمحال و بختیاری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان‌های وابسته به شهرداری شهرکرد اجرا می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید