• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73604
+
-

ایمن‌سازی دیواره‌های جاده چالوس

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر ضمن تشریح عملیات ایمنی در جاده کرج- چالوس، گفت: عملیات ایمن‌سازی دیواره‌ها انجام می‌شود.
«محمد علیپور» در گفت‌وگو با مهر با اشاره به انجام عملیات خط‌کشی در محور کرج- چالوس محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان، اظهار کرد: عملیات خط‌کشی این محدوده که ۷۶ کیلومتر است، از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.
وی با بیان این‌که عملیات ایمن‌سازی دیواره‌ها در محدوده وینه به منظور جلوگیری از ریزش سنگ‌ها انجام می‌شود، گفت: این عملیات به دلیل مسائل ترافیکی و حجم بالای ترددها در حال حاضر متوقف شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر با اشاره به دیگر عملیات‌ ایمنی که در محور کرج- کندوان اجرا می‌شود، گفت: در محدوده درده نیز عملیات دیوار ضامن به طول ۱۵۰ متر در حال اجراست، زیرا در این محدوده باید عملیات مقاوم‌سازی اجرا شود.
علیپور با تاکید بر این‌که عملیات دیوار ضامن در محدوده درده در مرحله پی‌کنی است، گفت: همچنین در برخی از محورهای روستایی جاده چالوس نیز عملیات خط‌کشی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: راه روستایی نُوجان تا دُروان و همچنین راه روستایی کُندر خط‌کشی شده و تا چند روز آینده محور پیست بین‌المللی دیزین نیز خط‌کشی می‌شود.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر در بخش دیگری به اجرای دیوارهای جان‌پناه در محدوده سه‌راهی دیزین تا کندوان اشاره کرد و گفت: این عملیات با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد همراه است و به دلیل مشکلات ترافیکی به‌کندی پیش می‌رود.
علیپور با اشاره به این‌که نظافت تونل‌ها در محور کرج- کندوان نیز در حال انجام است، گفت: در تونل شماره یک لاین جنوب به شمال نیز پروژکتورهای ال‌ای‌دی نصب شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید