• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73333
+
-

راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی خاموشی در تبریز

سامانه
راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی خاموشی در تبریز

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی خاموشی در برق تبریز خبر داد. به گزارش ایسنا، «عادل کاظمی» گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق تبریز، از خدمات این نرم‌افزار بهره‌‌مند شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از امکانات این نرم‌افزار، ثبت خاموشی از سوی مشترکان است که می‌توانند بدون تماس با مرکز 121، اتفاقات به وجود آمده در شبکه برق را به صورت چندرسانه‌ای در قالب عکس‌ و فیلم ثبت کنند. با رونمایی از این سامانه‌، تعامل با مشترکان بدون واسطه(اپراتور) خواهد شد و خاموشی‌های حفاظتی یا تعمیرات پیشگیرانه‌، به راحتی و بدون صرف هزینه مخابراتی، قابل اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی است. 

این مسئول تأکید کرد: این سامانه‌، می‌تواند بیش از 400 هزار مشترک شهر تبریز را به طور همزمان پوشش دهد، در حالی که سامانه تلفنی 121، امکان پاسخگویی همزمان به بیش از 80 مشترک را ندارد و بیشتر از این تعداد باید در انتظار پاسخگویی بمانند.

وی یکی از اهداف راه‌اندازی این سامانه را یکپارچه‌سازی اطلاعات در شرکت عنوان کرد و گفت: هدف‌گذاری ما در راه‌اندازی این سامانه این است که در مرحله اول با یکپارچه‌سازی اطلاعات زنجیره‌ای مشترکان(از پست فوق توزیع تا کنتور) به یک بانک اطلاعاتی منسجم و یکپارچه برسیم. بر این اساس، مشترکان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت tbtoutage.com و دانلود اپلیکیشن، از خدمات آن بهره‌‌مند شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید