• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73340
+
-

بهره‌برداری از ۴ پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی در تبریز

شهردار منطقه ۹ تبریز از بهره‌‎‌برداری از 4 پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی با اعتبار 39 میلیارد تومانی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «بهرام نسیانی» گفت: در آستانه عید سعید غدیر خم، 4 پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی در حوزه شهرداری منطقه ۹ و شهرک خاوران به بهره‌برداری می‌رسد.  وی افزود: با توجه به رویکرد عمرانی شهرداری منطقه ۹ در سال‌جاری، 4 پروژه در قالب 2 پارک محله‌ای با هدف افزایش فضاهای سبز این شهرک، یک زمین فوتبال با هدف توجه به  نشاط و سلامتی شهروندان و یک پروژه احداث مسیر با هدف کاهش بار ترافیکی، در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.  

نسیانی بیان کرد: پارک محله‌ای سردار شهید حسن باقری افشردی، پارک محله‌ای یاس، زمین فوتبال خاوران(چمن مصنوعی) و همچنین فاز یک باند کندروی بلوار خاوران رمپ ورودی مقابل مجتمع قضائی شهید مدنی، با اعتباری به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

این مسئول با بیان این‌که این پروژه‌ها برای تأمین زیرساخت‌های شهرک جدیدالاحداث خاوران افتتاح می‌شود تأکید کرد: با توجه به استقبال شهروندان و افزایش ساخت و سازها در شهرک خاوران، برنامه‌ریزی برای تأمین نیازمندی‌های شهروندان ساکن در این شهرک، از حالا در دستور کار شهرداری منطقه ۹ قرار دارد و در همه این اقدامات، توسعه همگام عمرانی، فرهنگی مورد تأکید مدیریت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی در حوزه شهرداری منطقه۹، طبق برنامه زمان‌بندی و با سرعت مطلوب در حال اجراست و بیشتر این پروژه‌ها تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید