• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73246
+
-

بازگشایی «خسروی» در گرو اعلام کتبی دولت عراق

خبر
بازگشایی «خسروی» در گرو اعلام کتبی دولت عراق

استاندار کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های بسیار برای بازگشایی مرز خسروی گفت: امیدها در این زمینه افزایش یافته، اما تا اعلام کتبی دولت عراق هیچ چیز در این زمینه قطعیت ندارد. به گزارش ایسنا «هوشنگ بازوند» با اشاره به افزایش امیدها برای بازگشایی مرز خسروی گفت: آن‌طور که شواهد و قرائن نشان می‌دهد مرز خسروی در آستانه اربعین امسال بازگشایی می‌شود. وی با بیان این‌که هنوز بازشدن مرز خسروی قطعی نیست و تا زمانی که دولت عراق بازگشایی مرز را اعلام نکند هیچ‌چیز قطعیت ندارد، گفت: البته با توجه به مذاکرات اخیر به نظر می‌آید مرز خسروی اربعین امسال بازگشایی شود.

 استاندار کرمانشاه با اشاره به پیش‌بینی‌ها در خصوص افزایش دو برابری زوار به دنبال لغو روادید گفت: این امر می‌طلبد دستگاه‌ها و استان‌های معین با جدیت بیشتری پای کار بیایند.  بازوند افزود: توقع داریم استان‌های معین مانند سال گذشته پای کار بیایند و علاوه بر این انتظار داریم شهرداری یکی از مناطق تهران نیز برای خدمات‌رسانی در شهر قصر شیرین و مرز خسروی در منطقه حضور داشته باشد.

استاندار با اشاره به راه‌اندازی پارکینگ‌های متعدد در قصر شیرین گفت: برای انتقال زوار از قصر شیرین تا مرز خسروی نیازمند تامین اتوبوس‌های بسیار هستیم.  وی افزود: حتی این نیاز وجود دارد که جهت رفاه حال زوار تعدادی اتوبوس برای انتقال زوار از مرز به خانقین در آن طرف مرز مستقر شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید