• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72791
+
-

محرومیت‌های عجیب در آغاز لیگ یک

روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال اسامی محرومان هفته اول مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول را اعلام کرد و نکته جالب توجه محرومیت‌هایی‌ است که برای برخی از مربیان و مسئولان در لیگ دسته اول درنظر گرفته شده است. در یکی از حکم‌های عجیب، یحیی بهاری سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال نود ارومیه 15جلسه محروم شده است. بهاری فصل گذشته یکی از شخصیت‌های پر سر و صدا در لیگ دسته اول بود که چالش‌های زیادی با داوران و عوامل تیم حریف داشت و بخشی از محرومیت بهاری هم مربوط به اتفاقات دیدار با شهرداری تبریز است.
بهاری درخصوص این محرومیت به همشهری می‌گوید: «این اتفاقات تا حدودی برایم قابل پیش‌بینی بود ولی سؤال من این است که چرا این احکام در فاصله 2 روز مانده به شروع مسابقات اعلام شد. اگر حکم را زودتر می‌دادند طبیعتا زودتر اعتراض می‌کردم ولی به هر حال اعتقادم این است که چنین حکمی در مورد من عادلانه نیست و قطعا اعتراض خواهم کرد، در ضمن مطمئن باشید که این حکم می‌شکند. خیلی‌ها می‌گویند در مورد داوری زیاد اعتراض کردم ولی نمی‌توانستیم این را ببینم که حق نود ارومیه خورده می‌شود. در بازی با فجر سپاسی تا دقیقه 13دو بازیکن ما اخراج شد که بعدها مشخص شد داور اشتباه کرده یا در بازی با شاهین بوشهر در دقیقه 9بازیکن ما اخراج شد و یک پنالتی هم برای شاهین گرفتند. ما با اینکه گل خوردیم ولی گل مساوی را زدیم ولی شاهین با همان یک امتیاز به لیگ برتر صعود کرد. اگر تیم ما به لیگ دسته دوم سقوط می‌کرد آن وقت چه‌کسی پاسخگو بود؟»
حکم جالب دیگر مربوط به محرومیت حیدر جعفری سرمربی شهرداری تبریز است. این مربی توسط کمیته انضباطی 8جلسه محروم شده که البته این جریمه فقط مربوط به یک بازی نیست. میثم محبوب هم کسی است که اسم او در لیست خاطیان دیده می‌شود و این فرد 6‌ماه از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شده است. وی ظاهرا از عوامل تیم داماش گیلان است. هومن افاضلی 4 جلسه محروم شده هر چند که هم‌اکنون بدون تیم است. در بین بازیکنان هم کریم اسلامی مهاجم تأثیرگذار بادران تنها بازیکن معروفی است که 3 جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. رقابت‌های لیگ دسته اول هم از امروز با برگزاری 9بازی استارت خواهد خورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید