• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72789
+
-

جونیور: برای پرسپولیس گل‌های زیادی خواهم زد

جونیور: برای پرسپولیس گل‌های زیادی خواهم زد

به‌نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها بالاخره در آستانه آغاز لیگ برتر مهاجم خارجی خود را پیدا کرده‌اند و پیوستن بازیکن برزیلی به این تیم قطعی است. جونیور براندائو، مهاجم ۲۴ساله برزیلی هنوز به تهران نیامده اما با سرخپوشان به توافق نهایی دست یافته و تفاهمنامه‌ای هم میان 2 باشگاه به امضا رسیده است. طبق درخواست کالدرون قرار بود این مهاجم برزیلی مراحل توافق و عقد قرارداد خود با پرسپولیس را تا قبل از پایان یافتن هفته گذشته به پایان برساند و روز چهارشنبه نیز در تمرین حاضر شود. اما این اتفاق به موقع رخ نداد و از سوی باشگاه اعلام شد جونیور با چند روز تأخیر به ایران خواهد آمد. با وجود این روز گذشته این مهاجم با سرخپوشان به توافق نهایی دست پیدا کرد و تفاهمنامه‌ای هم بین 2 باشگاه‌ پرسپولیس و گویاس به امضا رسید. در این تفاهمنامه مقرر شده است که جونیور می‌تواند به‌صورت قرضی به تیم پرسپولیس بپیوندد. جونیور تا روز یکشنبه عازم تهران خواهد شد و پس از انجام تست‌های پزشکی و در صورت موفقیت در این تست‌ها قرارداد خود را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.
  جونیور: برای شما گل‌های زیادی می‌زنم
جونیور براندائو و پرسپولیس بر سر شرایط و مبلغ قرارداد هم به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند. این بازیکن 24ساله دیروز یک پیام ویدئویی هم خطاب به هواداران پرسپولیس منتشر کرد. در این پیام که از طریق باشگاه پرسپولیس منتشر شده از جونیور می‌شنویم: «سلام به هواداران پرسپولیس. من اینجا هستم تا به شما بگویم یکشنبه در تهران خواهم بود. بازیکن بعدی پرسپولیس من هستم و برای شما گل‌های زیادی خواهم زد.» او حتی با نشان دادن عدد 6 کری‌خوانی برای هواداران رقیب را هم از همین حالا آغاز کرده است. ظاهرا طبق یک رسم جدید در 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال، خارجی‌های جدید این دو تیم قبل از رسیدن به تهران در جریان راز و رمزهای اعداد 4و 6 قرار می‌گیرند و کری‌خوانی را حتی قبل از نخستین تمرین با تیم جدیدشان آغاز می‌کنند.
  فردا می‌رسد، کِی بازی می‌کند؟
پرسپولیسی‌ها که در مقاطع پایانی فصل گذشته مشکلات زیادی در خط حمله داشتند حالا امید زیادی به این مهاجم جدید و گلزنی‌های او بسته‌اند. فصل گذشته علی علیپور به تنهایی باید بار گلزنی را در خط حمله پرسپولیس به دوش می‌کشید که در این کار چندان هم موفق نبود و سرخپوشان با وجود قهرمانی در 2 جام، آمار نسبتا ضعیفی در گلزنی داشتند. با توجه به اینکه جونیور براندائو با تأخیر زیادی جذب شده و کمتر از یک هفته دیگر تا شروع فصل جدید باقی مانده است، طبعا در هفته‌های ابتدایی در ترکیب سرخپوشان قرار نمی‌گیرد و کالدرون در شروع فصل جدید باز هم باید به علیپور دل ببندد و در صورت لزوم از وحید امیری و سایر بازیکنان در خط حمله استفاده کند. شاید شروع کار جونیور در پرسپولیس همان هفته چهارم و داربی تهران باشد. جایی که او باید رجزهایی که از راه دور برای استقلالی‌ها خوانده را به مرحله عمل برساند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید