• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 29 بهمن 1396
کد مطلب : 7277
+
-

چهره‌ها | بازار

  تکذیب خرید250تومانی هر کیلو پرتقال

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مازندران با تکذیب خرید 250تومانی هر کیلوگرم پرتقال در شمال کشور، گفت: تا‌کنون پرتقال شمال در بدترین حالت روی درخت، کیلویی 800تا هزار تومان و نارنگی تا 2هزار تومان خریداری شده و دولت نیز 30هزار تن پرتقال برای تنظیم بازار شب عید به قیمت کیلویی 2100تومان خریداری کرده است. دلاور حیدرپور، افزود: قرارداد خرید 25هزار تن پرتقال به قیمت هر کیلو 2100تومان منعقد و20هزار تن آن تا روز جمعه هفته گذشته حمل شده است.

(فارس)

 

 

  واریز عیدی کارمندان با حقوق بهمن

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با تأکید بر پرداخت عیدی امسال کارمندان دولت با حقوق بهمن‌ماه گفت: دولت در اصلاحیه قانون مدیریت خدمات کشوری که به مجلس ارسال کرده، افزایش ضریب عیدی کارمندان دولت را پیشنهاد کرده است. صدرالدین صدری نوش‌آبادی، گفت: عدد مطلق پرداخت عیدی به کارمندان دولت، کلیه بازنشستگان، وظیفه بگیران، وراث وظیفه‌بگیران شهدا و جانبازان مبلغ 847هزارو 500تومان است که البته این محاسبه با قاعده عیدی کارگران تفاوت دارد.

(همشهری)

 

 

  کنترل جدی بازار شب عید

رئیس اتاق اصناف ایران از کنترل جدی بازار شب عید خبر داد و گفت: در روزهای آینده فروش آخر سال آغاز می‌شود و ما در بخشنامه‌ای به تمام اتاق‌های اصناف سراسر کشور اعلام کرده‌ایم که به‌صورت فعال در بازرسی و کنترل بازار حضور جدی داشته باشند. علی فاضلی، با بیان اینکه نظام پولی و مالی کشور، در خدمت تولید نیست، گفت: مردم شکایت از کیفیت یا قیمت کالاها را با تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

(مهر)

 

 

  انتقاد اتحادیه پوشاک از برپایی نمایشگاه‌ بهاره

رئیس اتحادیه پوشاک تهران با انتقاد از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره گفت: دولت اعلام کرده برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر اقدام به برپایی این نمایشگاه‌ها می‌کند اما با توجه به وفور تولید و کالا در بخش پوشاک، نیازی به برگزاری این نمایشگاه‌ها نیست و فرصت عرضه و توزیع را از اصناف می‌گیرد. ابوالقاسم شیرازی افزود: با عرضه کالاها در نمایشگاه‌ بهاره عملا این فرصت از اصناف گرفته شده و امکان عرضه کالا برای عده‌ کمی ایجاد می‌شود.

(فارس)

این خبر را به اشتراک بگذارید