• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72355
+
-

۳۱۸ متقاضی مسکن در شاهرود خانه‌های خود را تحویل می‌گیرند

این تعداد واحد مسکونی مهر در هفته دولت تحویل داده می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ۳۱۸ واحد مسکونی مهر در شاهرود در هفته دولت امسال به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش تسنیم، «امیر عمیدی» افزود: تحویل 900 واحد مسکونی مهر در شاهرود تا پایان امسال به افراد متقاضی انجام می‌شود. مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بیان کرد: طرح تحویل 2115 واحد مسکونی مهر که از سال 89 به‌صورت نیمه‌تمام به حال خود رهاشده بود، در حال پیگیری و اقدام است و مقرر شده است در هفته دولت امسال از این تعداد 318 واحد به متقاضیان تحویل داده شود.

عمیدی در مورد پروژه‌های راهسازی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان گفت: از مجموع اعتبار 191 میلیارد تومانی دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان، مبلغ 200 میلیارد ریال صرف پروژه‌های راهسازی میامی-جیلان، 800 میلیارد ریال در بیارجمند-بردسکن و 200 میلیارد ریال در بیارجمند-عباس‌آباد خواهد شد.

وی افزود: همچنین با این اعتبار تخصیص‌یافته 51 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شاهرود-آزادشهر و بیارجمند-چاه جام انجام خواهد شد و همچنین مبلغ 100 میلیارد ریال نیز به نگهداری و روکش آسفالت محور تهران-مشهد اختصاص خواهد یافت.

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بیان کرد: مرحله سوم پروژه راهسازی در محور شاهرود-آزادشهر به طول 9 کیلومتر در حال ساخت است.

عمیدی اضافه کرد: پروژه ایجاد بزرگراه در محور میامی-جاجرم به طول 20 کیلومتر با اعتباری بیش از 830 میلیارد ریال به‌صورت مشترک با خراسان شمالی در دست اقدام است.

وی از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی پروژه مهر ماندگار در محور عباس‌آباد-کاهک میامی به طول 30 کیلومتر خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم این طرح تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از اختصاص 22 میلیارد تومان از سوی شرکت توسعه و زیرساخت برای ادامه کار ایجاد بزرگراه در محور شاهرود-بسطام خبر داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید