• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72352
+
-

رفع نقاط حادثه‌خیز جاده اراک- سلفچگان

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی رفع نقطه حادثه‌خیز جاده اراک-سلفچگان و بهبود ایمنی این راه آغاز شد.

«علی زندی‌فر» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: زیرگذر حاجی‌آباد جاده اراک-سلفچگان با اعتباری بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی برای جلوگیری از حوادث احتمالی و افزایش ایمنی جاده‌های استان مرکزی آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه 7550 متر مکعب خاکبرداری، 2120 متر مکعب بتن‌‌ریزی و 5 هزار متر‌ مربع عملیات روسازی راه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجراست.
مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: زیرگذر نادرآباد جاده فرمهین-آشتیان نیز سال ۹۶ با اعتباری بیش از 2500 میلیون ریال با اجرای باکس بتنی و اجرای دیوار حایل بتنی آغاز شد.

زندی فر گفت: عملیات اجرای این زیرگذر سال گذشته با اعتباری بیش از ۲ هزار میلیون ریال تا مرحله روسازی انجام شد و امسال نیز با اعتباری بیش از 6500میلیون ریال عملیات اجرای این زیرگذر به مساحت 4500 متر‌ مربع در حال انجام است.

وی رفع نقطه حادثه‌خیز جاده آشتیان-راهجرد را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی برای افزایش ایمنی در جاده‌های استان عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی زیرگذر کردیجان این جاده پارسال با اعتباری بیش از 3120 میلیون ریال آغاز شده است.

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: عملیات اجرایی زیرگذر جاده آشتیان-راهجرد با حجم عملیات 3 هزار متر مکعب خاکبرداری، ۶۰۰ متر‌ مربع قالب‌بندی و 1440 متر مکعب بتن‌‌ریزی انجام شده است.

زندی فر افزود: عملیات اجرای دال بتنی، خاکبرداری و خاکریزی، جدول‌گذاری و اجرای 6500 متر‌ مربع عملیات روسازی با اعتباری بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال در سال جاری آغاز و برای افزایش ایمنی این جاده در حال انجام است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید