• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72320
+
-

سمنان خاستگاه علما و مراجع عظام تقلید است

وزیر اطلاعات درتشریح ویژگی‌های استان سمنان گفت: مردم استان سمنان مردمی متدین، خداجو، دوست‌داشتنی، آرام و سخت‌کوش هستند. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمود علوی» وزیراطلاعات در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهارکرد: استان سمنان خاستگاه علما، مراجع بزرگ تقلید، ادیبان و شخصیت‌های ‌ارزشمند زیادی است. وی همچنین بر همکاری شورای تأمین، شورای اداری و دستگاه‌های اجرایی استان برای انجام وظیفه مطلوب به‌منظور جلوگیری از آسیب‌پذیری‌ها تأکید کرد. وزیر اطلاعات که برای حضور درآیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اطلاعات استان به سمنان سفرکرده پیش از این دیدار با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) به شهدای سمنان ادای احترام کرد. 

حضور در شورای اداری استان سمنان و معارفه مدیر کل جدید اطلاعات استان از دیگر برنامه‌های وزیر اطلاعات بود. نماینده ولی فقیه دراستان و امام‌جمعه سمنان از نیروهای وزارت اطلاعات به عنوان سربازان گمنام و خوشنام حضرت ولی‌عصر (عج) نام برد. آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» در دیدار با وزیر اطلاعات از سیدمحمود علوی به عنوان وزیری متواضع و متدین یاد کرد و افزود: شناخت من از وزیر اطلاعات به سال‌ها قبل از دوران وزارت ایشان برمی‌گردد.
این عضو خبرگان رهبری با قدردانی از خدمات وزیر اطلاعات بیان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیری متدین، متواضع، عالم و انقلابی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید