• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72106
+
-

پلیس در تعقیب سارقان مسلح الهیه

پلیس در تعقیب سارقان مسلح الهیه


پلیس در تعقیب 5سارق مسلح است که با بستن دست و پای مادر و پسری گاوصندوقی محتوی 500میلیون تومان پول و طلا را از خانه‌شان سرقت کرده‌اند.
به‌گزارش همشهری، این سرقت مسلحانه نیمه‌شب ششم اسفندماه سال97 در خانه‌ای واقع در منطقه الهیه اتفاق افتاد و در جریان آن 5مرد مسلح که نقاب به چهره زده بودند با ورود به واحدی که در طبقه اول یک مجتمع مسکونی قرار دارد نقشه سرقت را عملی کردند. آنها با بستن دست و پای افراد حاضر در خانه که پسری جوان و مادرش بودند گاوصندوق خانه را که در آن حدود 500میلیون تومان پول و طلا بود سرقت کردند. شاکی در این‌باره به مأموران گفت: زنگ خانه را زدند و من هم در را باز کردم اما ناگهان 5نفر با تهدید اسلحه وارد شدند و دست و پای من و مادرم را بستند. هیچ کاری از ما ساخته نبود و آنها سراغ گاوصندوق رفتند و آن را با خود بردند. در جریان تحقیقات میدانی معلوم شد که اعضای این باند سرقت با تهدید سرایدار مجتمع وارد آنجا شده بودند و دوربین‌های مداربسته چهره سارقان را ثبت کرده است.
همچنین معلوم شد که آنها بعد از سرقت سوار بر یک خودروی شاسی بلند سفیدرنگ از آنجا گریخته‌اند. سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام صدور مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهمان گفت: از شهروندانی که اطلاعاتی درباره این افراد در اختیار دارند درخواست می‌شود با شماره تلفن‌های 51055501-51055123 تماس گرفته و کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ را در دستگیری سارقان مسلح یاری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :