• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72118
+
-

با مردم

با مردم











اوقاف به بخش بهداشت و درمان ورود کند
اگر تعاونی‌های بهداشتی درمانی در ساختمان‌های وقفی مستقر شوند، بخشی از هزینه‌های درمان تعدیل می‌شود و نیت خیر واقفان نیز محقق خواهد شد. بخشی از گرانی خدمات درمانی و پزشکی قطعا به‌دلیل املاک اجاره‌ای است.
اردشیر نعمت‌پژوه از تهران

 کیانشهر 4ماه بدون سطل زباله
حدود 4ماه است که بیشتر سطل زباله‌های شهرک جمهوری در کیانشهر تهران را برده‌اند و به جای آنها سطل زباله نگذاشته‌اند. مردم هم به ناچار زباله‌ها را روی زمین می‌ریزند. جای سطل زباله‌های قبلی، محل تلنبار زباله‌هایی شده که اغلب توسط زباله‌گردها یا گربه‌ها به اطراف پراکنده می‌شود. عاجزانه تقاضای رسیدگی داریم.
محمد آقایارزاده از کیانشهر

معتادان جلوی چشم مردم مواد مصرف می‌کنند
در کوچه‌های ناصرخسرو، معتادان در روز روشن و جلوی چشم رهگذران به مصرف مواد‌مخدر مشغولند اما دریغ از مشاهده یک گشت موتوری پلیس! به جای جنگیدن با ناهنجاری‌های غیرضروری، جلوی این ناهنجاری‌های آشکار را بگیرند و به داد مردم محله ناصرخسرو برسند.
مسلم آشور‌زاده از ناصرخسرو

پروژه 3 هزار واحدی حکیم غرب چه شد؟
پروژه 3 هزار واحد مسکونی حکیم در غرب تهران از 10 سال پیش بلاتکلیف مانده و سرمایه‌گذاران آن که همه از اقشار زحمتکش هستند همچنان در انتظار خانه‌دار شدن هستند.
مستأجری 65ساله

سگ‌های ولگرد گله‌ای در پردیس پرسه می‌زنند
از مسئولان شهر پردیس تقاضا داریم نسبت به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد که به شکل گله‌ای در محدوده سیاهسنگ تا خرم‌دشت پردیس همیشه دیده می‌شوند، اقدام کنند.
حسنی از سیاهسنگ

آسفالت جاده قدیم قم به واوان افتضاح است
آسفالت جاده قدیم قم به واوان وضعیت بسیار بدی دارد و در برخی مسیرها بیش از 10سال است که چاله‌ها و دست‌اندازهای مرگبار ایجاد شده است. از مسئولان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور تقاضای رسیدگی داریم.
احمدی از تهران

سریال بوی باران خوب بود
سریال بوی باران برخلاف نظر آقا یا خانم قدرتی از کنگاور خیلی هم خوب بود و با اجرای خوب بازیگرانش به دل ما نشست.
معظمی از بروجرد

ترافیک اندیشه به تهران فرسایشی است
ترافیک عجیب و وحشتناک شهر جدید اندیشه به تهران و بالعکس نیازمند اتخاذ تدابیری برای کنترل است که از آن جمله می‌تواند احداث 20کیلومتر خط ریلی برای اتصال به متروی تهران باشد تا هم تصادفات منجر به فوت و جرح، اتلاف وقت، آلودگی هوا و مصرف سوخت کاهش یابد و هم مردم دعاگوی مسئولان شوند.
خزاعی از اندیشه

ابلاغیه بخشش جریمه دیرکرد وام‌ها هنوز نرسیده است
به‌رغم اعلام بانک مرکزی مبنی بر بخشش جریمه و دیرکرد وام‌ها، بانک‌ها در مراجعات مردمی می‌گویند هنوز به ما ابلاغ نشده است. برای یک وام 500هزارتومانی باید یک میلیون و 300هزار تومان بدهم.
هادی اسلامی از تهران

وام بازسازی بافت فرسوده مستأجرم کرد
وام بازسازی بافت فرسوده با سود 11درصد به مبلغ 53میلیون تومان دریافت کردم که متأسفانه دوران مشارکت در ساخت با سنگ‌اندازی در پرداخت مواجه شدم و در نهایت صدور جریمه وامم مبلغ 75میلیون تومان شد. در اعتراض مشخص شد که بهره وام را برایم 24درصد حساب کرده‌اند. اکنون بانک می‌گوید شما بپرداز بعد از چند سال ما اضافی آن را به شما بازمی‌گردانیم! خودم هم که مستأجر شده‌ام؛ درحالی‌که قبلا در ملک کلنگی‌ام نشسته بودم! این بود حمایت از نوسازی بافت‌های فرسوده؟
هاشمی از عباس‌آباد تنکابن

پایانه شرق کی افتتاح می‌شود؟
پروژه پایانه شرق  تهران بی‌شک در حل مشکل ترافیکی شرق تهران مؤثر است. از مسئولان تقاضا داریم درصورت امکان آن را در اولویت قرار دهند.
محمدی از تهرانپارس

خیابان‌ها و کوچه‌های مبارک‌آباد مملو از زباله
خیابان و کوچه‌های مبارک‌آباد و اطراف آن که در ناحیه 3شهرداری منطقه4 واقع شده است به‌درستی نظافت نمی‌شود. معابر، کثیف و جوی‌ها پر از زباله است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
ساکنان مبارک‌آباد

این خبر را به اشتراک بگذارید