• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 71912
+
-

ویزیت رایگان ۱۵۶۳ بیمار ایرانشهری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 1۵۶۳ نفر از ساکنان روستای نوک‌جوب ایرانشهر توسط کاروان سلامت جمعیت هلال احمر اصفهان به‌طور رایگان ویزیت شدند. 

به گزارش ایرنا «رسول راشکی» گفت: کاروان سلامت اصفهان در قالب مرحله دوم طرح ملی «نذر آب» و با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم از ۱۵ تا ۱۸ مرداد در این روستا مستقر شد. 

وی ادامه داد: 10۳۱ نفر از اهالی این روستا در مدت استقرار کاروان سلامت از خدمات درمانی پزشکان عمومی و ۵۳۲ نفر از خدمات پزشکان متخصص اصفهانی بهره‌‌مند شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: ۵۰ پزشک عمومی و متخصص و کادر بهداشت و درمان در قالب این کاروان سلامت به ارائه خدمات به مردم روستایی ایرانشهر پرداختند. 

وی ارائه خدمات دندان‌پزشکی به ۵۳ نفر، انجام ۱۱۶ عمل سرپایی، مشاره تحصیلی به ۱۵۹ دانش‌آموز، مشاوره کارآفرینی به ۲۳۵ نفر، توزیع گوشت گرم، توزیع 3۱۳۵ بسته لوازم‌التحریر و ۹۷۶ ست بهداشتی از جمله مهم‌ترین اقدامات اعضای کاروان سلامت اصفهان در این روستای محروم ایرانشهر ذکر کرد. 

راشکی با اشاره به اهمیت طرح «نذر آب» گفت: سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی برای کاهش آلام مردم دچار خشکسالی این استان مرحله نخست این طرح را در تابستان سال گذشته در قالب 3 طرح توزیع تانکر آب، سبد غذایی و اعزام کاروان‌های سلامت به اجرا در آورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :